عذرخواهی رامبد جوان از هموطنان سیستانی! چرا

عذرخواهی رامبد جوان از هموطنان سیستانی! چرا

بخوانید جزئیات و چون و چراهای عذرخواهی رامبد جوان از مردم سیستانی؛  رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که میهمان برنامه «بعضیا» شبکه سوم سیما شده بود، اظهاراتی در پخش زنده تلویزیون داشت که به مذاق هموطنان سیستانی خوش نیامده و با انتقاداتی روبه رو شده است.

 

البته آقای جوان در متن زیر که به عنوان متن عذرخواهی از هموطنان سیستانی منتشر کرده است، اعلام کرده که آن صحبت ها فقط یک خاطره بوده است و به هیچ وجه قصد بی احترامی به مردم عزیز سیستان را نداشته است. متن غذرخواهی رامبد جوان را که در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشته بود را مشاهده میکنی:

” سلام به همه ى ايرونى هاى عزيز.

 

همونطور كه قبل تر گفتم همه ى نظرات و كامنتها رو مى خونم و از ديشب چه جنجالى راه افتاده! همتون مى دونين كه من هيچوقت در طول ٢٣ سال كار كردنم براى شاد كردن وخندوندن مردم،هيچ قوم و صنف و جناحى رو مسخره نكردم و باز همتون مى دونين كه چقدر شاد بودن و خنديدنتون برام مهمه و براى همين خندوانه رو ساختم. خندوانه اى كه در طول ١١٥ قسمتش باعث آزردگى هيچ كس نشد.

 

اگر مردم سيستان بابت خاطره ى من كه به نظر خودم خيلى ساده و دوست داشتنى بود(خاطره ام) ناراحت و دلگير شدن از تك تكشون عذر مى خوام. بابتش حتى مى تونم در جاى بزرگتر از اينجا هم اعلام كنم كه همه رو دوست دارم و قصد تمسخر هيچ كس رو ندارم چه برسه به يه قوم باارزش از اقوام باارزش مملكتم كه بهش مى بالم.

 

ولى رفقاى غيور و دلگيرِمن تا حدود ٢٤ ساعت قبل همه با هم دوست بوديم و من از مهرتون لبريز ،چطور مى شه كه ناگهان بابت يك شوخى كه فقط يك روايت بود و نه هيچ چيز طراحى شده، همتون اين همه خشمگين مى شين و من تبديل مى شم به دشمن سيستان و سيستانى، تبديل مى شم به دشمن فرهنگ، تبديل مى شم به دشمن فقر و زجر و غيرت و استوارى و خشكسالى ملتى كه براى همه واضح و آشكارِ كه چه بودن و چه هستن.؟؟؟ واقعاً اين همه حس توهين از من ؟؟؟ اين همه

حس تمسخر از من؟؟؟

 

يا شما منو نمى شناسين يا من شمارو تا به حال نشناختم كه اين همه بى مهرى و متاسفانه اين همه بى ادبى رو باور ندارم … كه با فحشها و ناسزاهايى مواجه شدم كه لحظه اى تصور كردم دشمن سر سخت ايران و ايرانى هستم.

 

من شمايى كه عشق و مهر و ادب ساليانم رو به باد فحش و ناسزا و قضاوتهاى بى اساس گرفتين مى بخشم. از شمايى هم كه از شوخىِ لحظه اى من آزرده شدين عذر خواهى مى كنم. يادمون باشه ما هموطنيم و خواهر و برادر. در يك خانواده مطمئن ترين چيز عشق و مهر و بخششه. باز هم دوستتون دارم. و خواهش مى كنم به اين بى مهرى و متاسفانه بى حرمتى پايان بدين. مخلص رامبد جوان.”

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان