ramazan
ramazan

مدل آرایش هایی که شما را پیر می کند

مجموعه : آرایش صورت
مدل آرایش هایی که شما را پیر می کند
آرایش یک ماشین زمان واقعی است. هر آرایشگر حرفه ای بهتان خواهد گفت که آرایش صحیح بهتان کمک می کند ظاهری جوان تر داشته باشید. اما نباید تشخیص داده شود که آرایش مستقیما چنین تاثیری گذاشته است. در اینجا تکنیک های آرایشی را معرفی می کند که کمک می کند جوان تر شوید، و آنهایی که باعث می شوند ظاهرتان مسن تر شود.
 
" رژگونه "
زدن رژگونه تیره روی استخوان گونه شما را پیرتر می کند
 استخوان گونه صورت را زیباتر می سازد، اما متاسفانه ظاهر مسن تری به انسان می دهد. اگر مجبورید به خاطر دلایلی ظاهر مسن تری داشته باشید، استخوان گونه را با رژ گونه قهوه ای تیره به حالت گود شده درآورید . 
 
رنگ رژگونه شاداب روی گونه ظاهری جوان تر می دهد
 یک صورت جوان همیشه با رنگ قرمز روشن می درخشد. یک رنگ سرزنده ( مثل صورتی، هلویی ) برای گونه ها انتخاب کنید. 
 
 " زیرسازی "
لایه ضخیم کرم زیرسازی شما را پیرتر نشان می دهد
 آرایشگر هنرمندان هالیوود مطمئنند  که به کار گیری لایه ضخیم کرم زیرسازی بدین معنی است که بیست سال به عمرتان اضافه خواهید کرد. این کرم های زیرساز درون چین و چروک ها فرو رفته و به شدت آن ها را بزرگتر نشان می دهد. این کار صورت را به یک ماسک مرده تبدیل می کند .
 
زیرسازی اندک ظاهر زنان را جوان تر می سازد
اگر می خواهید جوان دیده شوید، از زیرسازی عمیق صرف نظر کرده ودر عوض زیرسازی شل و آبکی اندکی داشته باشید. کرم را با انگشتان روی صورت بمالید، اما اگر پوست خیلی خشکی دارید قبل از استفاده آن را با یک مرطوب کننده ترکیب کنید مثل کاری که شارون استون کرده است.
" رژلب و سایه "
رژلب و سایه بدون جلا چهره را مسن تر می کند
 اصولا پوست بدون جلا و خشک صورت، بر روی آرایش چشم و لب ها تاثیر می گذارد : بافت بدون جلا و سایه های تیره تر سنتان را اضافه می کند و چین و چروک ها از زیبایی بی بهره می مانند. البته پولتان را برای آرایش درخشان هدر ندهید، براق بودن زیاد، بر روی ناهمواری های پوست تاکید می کند. 
 
تاثیر سایه و رژلب براق نمناک برای ظاهری جوان تر
 انتخاب شما جلا و برق اندک با رنگ طبیعی است، که اندکی نور را پراکنده کرده، چین و چروک را پنهان می کند. سایه اطلسی براق درخشش جوانی به چهره تان می دهد و تاثیر رژلب براق نمناک لب هایتان را تازه تر و درشت تر نشان می دهد.
 
" خط چشم "
خط چشم نرم مشکی چهره را مسن تر می کند
 یک زمانی چشمان خمار مد شده بود و همه عاشق کشیدن خط چشم کلفت با مداد مشکی در گوشه داخلی پلک بودند. این تکنیک ظاهری تاثیرگذار دارد، اما ظاهر خانم ها را مسن تر می کند و بر روی قرمزی چشم تاکید می کند. 
 
خط چشم نرم با رنگ روشن
 مداد درخشان برعکس مثال بالا چشم را سفید تر نشان داده و در قسمت زیرین پلک بر روی روشنی چشم تاکید می کند. 
 
" برق لب "
استفاده از برق لب برای کل لب چهره را مسن تر می کند
 دختران جوان بیشتر از حد لازم از برق لب استفاده می کنند، اما گاهی اوقات دقت زیادی ندارند و برق لب را به گوشه های لب یا تمام لب می زنند. اما اگر زنان مسن این کار را بکنند بر روی چین و چروک اطراف لب  بیشتر تاکید کرده اند.
 
برق لب روی قسمت میانی لب پایین چهره شاداب تری بهتان می دهد
 برق لب را می توانید فقط روی قسمت وسط لب پایینی بمالید، که نه تنها به اندازه کافی لب ها را تازه تر نشان می دهد، بلکه کمک می کند تاثیر بصری بر روی کل لب ایجاد کنید. آنجلینا جولی همیشه از این تکنیک استفاده می کند.
 
" باید و نباید های آرایش کردن "
کارهایی که نباید انجام داد : این موارد ظاهر مسن تری بهتان می دهد…
_ خط لب قهوه ای
_ یک رنگ گچی رنگ پریده برای صورت
_ خط چشم مشکی
_ سایه آبی
 
حقه های آرایش برای داشتن ظاهری جوان تر…
_ سایه های روشن در گوشه های داخلی چشم ها و زیر ابروها
_ سایه های مرجانی، هلویی و صورتی از رژگونه صورتی
_ رنگ برنزه طلایی زیر صورت و گردن
_مژه هایی که خوب فرمژه زده شده اند

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان