ramazan
ramazan

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

مجموعه : لباس زنانه
ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

علاقه ستاره ها به کدام برندها و مدها بیشتر است؟  تعجبی ندارد که هر کدام از طراحان لباس طرفداران پر و پا قرص خودشان را در میان ستاره ها دارند، زیرا وجود هر یک از آنها بدون دیگری امکان پذیر نیست و نیازی متقابل به یکدیگردارند.

 

طراحان مد با طراحی لباس چهره های برجسته نام خود را بر سر زبان ها می اندازند و ستاره ها با پوشیدن لباس هایی که توجه بیننده را بر می انگیزند تصویر خود را در ذهن آنها حک می کنند. در اینجا 10 برند برتر را که در میان ترجیح های ستارگان قرار دارند به شما معرفی می کنیم:

 

1.    آرمانی

با وجود این که در هیچ کدام از مراسم های فرش قرمز این برند از قلم نمی افتد ، اما کسی که بیشتر از همه به این برند علاقه دارد کسی نیست جز «لیدی گاگا».

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

اخیرا خود «جورجیو آرمانی» لباس های لیدی گاگا را برای تور دور دنیای او طراحی کرده است. با داشتن چنین دوستان قدرتمندی او موفق شده است که جزء پرفروشترین طراح ها شود.

 

با رکورد شکنی و بدست آوردن سود بین 1.5 تا 2 میلیارد دلار، آرمانی طراح ویژه چهره های معروف است. با ترکیب شگفتی و فریبندگی برگ برنده آرمانی است.

 

2.    والنتینو

والنتینو یک برند زنانه و مدرن است و جای تعجبی ندارد که «کیت باسورث» بزرگترین طرفدار آنها باشد.

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

بعد از دهه شصت این برند رشدی روز افزون و سریع داشته است. به عنوان کسی که سال های زیادی را در دنیای مد گذرانده است والنتینو تمامی زیر و بم کار را می داند.

 

«اوا هرزیگوا»، «نائومی کمبل» و «کلودیا شیفر» مدل هایی هستند که طرح های او را بیش از دیگران تحسین کرده اند. از آنجایی که هر سه آنها در این زمینه تخصص دارند می توانیم با خیال راحت به قضاوت آنها در این باره اعتماد کنیم.

 

3.    بالمن

بالمن تمام آنچه که از یک برند فرانسوی انتظار دارید را داراست، ولی هر ستاره ای نمی تواند در طرح های غیر عادی آنها طبیعی به نظر برسد. با این حال شخصیت «بیانسه» کاملا با لباس های بالمن جور در می آید.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

او که برای پیچیدگی و ظرافت در کارش شناخته شده است در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که «درست کردن لباس معماری حرکت است».

 

4.    تام فورد

علاقه بین تام فورد و «جولیان مور» یک علاقه دو جانبه است. مور در هر فرصتی لباس های طراحی شده توسط فورد را می پوشد و فورد نیز شخصا جولیان را به عنوان ستاره اولین فیلم خود، «مرد مجرد»، انتخاب کرد.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

انجام کارگردانی و طراحی لباس به طور همزمان به تام فورد این امکان را داده است که کارهایش به روز باشند و در رقابت از دیگران یک قدم جلوتر باشد.

 

او به تنهایی به وضعیت «گوچی» بهبود بخشید و آن را به اوج بازگرداند و مهارت و بینش خود را به نمایش گذاشت. ما امیدواریم که کارهای بیشتر و بیشتری از او ببینیم چرا که او تازه اول راه است.

 

5.    کریستوفر بیلی (طراح برند بربری)

«کلیر دینز» نه تنها طرفدار طرح های کریستوفر بیلی است بلکه همسر دوست صمیمی او «هیو دنسی» نیز هست. تعجبی ندارد که او همیشه لباس های بربری را می پوشد.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

اما این تازه شروع کار برای کریس است، چرا که در اکتبر گذشته به سمت مدیر عاملی بربری منصوب شد. ازین پس انتظار پیشرفت بسیاری برای او و بربری را می توانیم داشته باشیم.

 

6.    رودارته

رودارته در حال حاضر یکی از مدرن ترین و خاصترین برندهای موجود در بازار است. چهره های بسیاری طراحی های این برند را می پوشند اما«کریستن دانست» بیش از همه از طرح های رودارته استفاده می کند. این خانه مد که توسط لارا و کیت مالیوی پایه گذاری شد سریعا به موفقیت دست پیدا کرد. لیست ستاره هایی که رودارته را برای پوشیدن انتخاب می کنند طولانی است، پس به ذکر نام «کیت بلانشت»، «کیرا نایتلی» و «دیتا وون تیز» بسنده می کنیم.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

یکی از چهره های ویژه ای که باید به طور جداگانه نام ببریم «اوباما» است که در دیدار با «کوئین رانیا» از اردن در کاخ سفید از لباس طراحی رودارته استفاده کرده است.

 

7.    الکساندر ونگ

مسلما تمامی برندهای لوکس می خواهند که از ستاره ها الهام بگیرند و برای الکساندر ونگ این ستاره «زو کراویتزر» است. به نظر می رسد که زو عاشق لباس های الکساندر است.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

این طراح 31 ساله یکی از آن ستاره های دنیای مد است که آینده مد را در دست خواهد داشت. متاسفانه شکایت هایی در رابطه با عدم فراهم کردن امکانات کاری مناسب علیه او صورت گرفت که تاثیر بدی روی وجهه کاری او گذاشت، ولی ما امیدواریم که او با زیردستانش رفتار خوبی داشته باشد.

 

8.    علایا (علیه)

عزالدین علیه، طراح برجسته تونسی، برای چهره های بیشماری لباس طراحی کرده است، اما در این میان چهره های سیاسی حرف اول را می زنند. «میشل اوباما» و «کارلی برونی سارکوزی»، بانوی اول سابق فرانسه، طرفداران پر و پا قرص این برند فرانسوی هستند.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

این طراح محبوب در دهه هشتاد برای خود اسم و رسمی بهم زده بود ولی با فرا رسیدن دهه نود به اوج رسید و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد.

 

او که فردی روشن فکر و صادق است در یکی از مصاحبه های خود «آنا وینتور» و «کارل لگرفیلد» را به باد انتقاد گرفته و گفت «آنها بیش از اینکه طراح باشند مدیر هستند».

 

9.    کریستین لوبوتین

هیچ ستاره ای را پیدا نمی کنید که حداقل یک جفت از کفش های این طراح خوش ذوق را نداشته باشد، اما شاید بتوان گفت که «جنیفر لوپز» وفادارترین طرفدار اوست.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

سبک کاری او باعث شد که تقاضا برای طرح های او روز به روز افزایش پیدا کند. استفاده از طرح های لوبوتین در سریال هایی مثل «Breaking Bad»، آینده آن را تضمین کرده است.

 

با متمرکز کردن فعالیت خود بر روی طراحی کفش، او توانسته در مرکز توجه باقی بماند و از جنجال ها دوری کند. البته این بدان معنا نیست که هیچ مشکلی در راه اووجود نداشته است. همانطور که می دانید ساخت کالاهای تقلبی یکی از بزرگترین مشکلات فعالان عرصه مد و لباس است.

 

10.    اسکار دو لا رنتا

ظرافت و اصالت کلاسیک موجود در کارهای اسکار دو لا رنتا باعث شده است که طرح های او در مراسم های فرش قرمز با استقبال گسترده ای مواجه شود. «اوپرا وینفری» همیشه در برنامه تلویزیونی خود  علاقه زیادش به طرح های اسکار دو لا رنتا را یادآوری می کند.

 

ستاره ها طرفدار کدام مد و برند هستند (تصاویر)

همه چیز در دهه شصت با انتصاب او به عنوان مسئول تبدیل «ژاکلین کندی» به خوش لباس ترین زن دنیا آغاز شد. او جایزه «یک عمر موفقیت» را از انجمن طراحان لباس آمریکا دریافت کرده و بار دیگر ثابت کرد که بهترین است.

 

درگذشت این طراح برجسته در سالی که گذشت مصیبتی بزرگ برای جامعه طراحان لباس و طرفداران لباس های بی نظیر او بود.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان