ramazan
ramazan

شاخ در آوردن بازیگر بسیار محبوب صدا و سیما! عکس

شاخ در آوردن بازیگر بسیار محبوب صدا و سیما! عکس
بهنام تشکر را بیشتر به عنوان بازیگر آثار طنز می شناسیم؛ اما این بازیگر در یک چرخش آشکار نسبت به تجربیات تلویزیونی اش به تازگی در یک فیلم سینمایی کاملا جدی به نام «واژگونه» ایفای نقش کرده است آن هم در کنار محمد حاتمی که نقش اصلی فیلم را ایفا کرده است. میترا حجار و جمشید مشایخی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کارگردانی فیلم برعهده جوانی به نام نیما قپانوری است؛ جوانی مستعد و خوش ذوق که در اولین کار سینمایی بلندش کوشیده داستانی نسبتا آوانگارد را به تصویر بکشد؛ او درباره خلاصه داستانش می گوید:«قصه درباره سیاوش مجسمه سازی است که شاخ در می آورد و دنیایش پر از کابوس هایی می شود که به واقعیت پهلو می زنند.»
 

آن طور که از تصاویر فیلم برمی آید این محمد حاتمی است که در نقش مجسمه ساز ظاهر شده و همان طور که در خلاصه داستان آمده روی سرش شاخ درمی آورد!!! محمد حاتمی در گفتگو با شبکه ایران این نقش را خیلی خیلی خاص دانسته و می گوید:«این کار را به لحاظ ساختاری و البته معنایی کاری واقعا متفاوت می دانم.»

 

شاخ در آوردن بازیگر بسیار محبوب صدا و سیما! عکس

 

شاخ در آوردن بازیگر بسیار محبوب صدا و سیما! عکس
 
این فیلم جلوه های بصری زیادی دارد و حدود 30 درصد آن در استودیو فیلمبرداری شده است. کارگردان درباره وضعیت تولید فیلم می گوید:«چند سکانس فیلم باقی مانده است و در تلاشیم با گرفتن آنها «واژگونه» را به جشنواره فجر امسال برسانیم.»

پونه ظفرنیا نویسندگی فیلمنامه این کار را برعهده داشته است و مدیریت فیلمبرداری آن نیز برعهده فرزین خسروشاهی بوده است، طراح گریم، امیر اسکندری و طراح صحنه هم مرتضی پورحیدری بوده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان