ramazan
ramazan

با 20 میلیون تومان صاحب خانه شوید!

با 20 میلیون تومان صاحب خانه شوید!

با 20 میلیون صاحب خانه شوید!. به گزارش نازوب به نقل از آخرین نیوز،روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید مجلسی، “محسن نریمان” در بازدید از فعالیت های عمرانی انجام شده در شهر جدید مجلسی با اشاره به اینکه ساخت مسکن مهر در استان اصفهان تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، پروژه های مسکن مهر باید تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد.

 

وی با بیان اینکه شهر جدید مجلسی تاکنون گام های خوبی در زمینه ساخت واحدهای مسکن مهر برداشته، افزود: روال ساخت واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید بسیار خوب پیش رفته است و فقط پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر هسا در این شهر باقی مانده که تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر هسا دوباره از سر گرفته می شود، اظهار کرد: از شرکت عمران شهر جدید مجلسی خواسته ایم که تمرکز ویژه بر روی تکمیل این پروژه داشته باشد تا هر چه سریع تر به نتیجه برسد و واحدها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نیز اظهار کرد: در این شهر جدید، شش هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که حدود چهار هزار واحد به بهره برداری رسیده و یا تا خرداد سال آینده به بهر ه برداری خواهد رسید.

 

“محمدرضا احمدی” ادامه داد: دو هزار واحد باقیمانده از مسکن مهر شهر جدید مجلسی نیز متعلق به پروژه مسکن مهر هسا بود که عملیات اجرایی آن پس از دو سال و نیم توقف، با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی و ارائه تسهیلات لازم در این زمینه، دوباره از سر گرفته شده و در سریع ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 400 واحد از این پروژه دو هزار واحدی با تغییر مجری، در حال ساخت و ساز و نازک کاری است، تصریح کرد: این مجموعه های مسکونی با استفاده از بهترین مصالح ساخته می شود و به یکی از زیباترین سایت های مسکن مهر تبدیل خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه متراژ واحدهای این پروژه دو هزار واحدی، 91 متر در نظر گرفته شده، تاکید کرد: متقاضیان می توانند با آورده زیر 20 میلیون تومان در این مجموعه صاحب خانه شوند.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر هسا در سایتی به مساحت 30 هکتار ساخته می شود، گفت: به منظور آسایش و رفاه متقاضیان و ساکنین این واحدهای مسکونی، در ماه های آینده ساخت یک باب مسجد، یک مدرسه و یک مجموعه فضای سبز و پارک چند هکتاری در این پروژه آغاز خواهد شد و ساخت یک مجموعه تجاری در این منطقه نیز آغاز شده است.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با تاکید بر اینکه معاون وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه برای تکمیل و بهره برداری سریع این پروژه صادر کرده، افزود: بر اساس این دستورات، شرکت عمران نزدیک 100 میلیارد ریال به صورت ویژه در این سایت جهت توسعه و احداث ساختمان های روبنایی هزینه خواهد کرد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان