ramazan
ramazan

این پدر معتاد در تهران گلوی پسرکوچکش را برید (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
این پدر معتاد در تهران گلوی پسرکوچکش را برید (عکس)

پدر معتادی که بی رحمانه گلوی فرزندش را برید دستگیر شد . ادامه این جنایت هولناک در ادامه همین بخش آمده است.  این مرد معتاد توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 16:30 مورخه 17 دی ماه زنی با مراجعه به کلانتری 152 خانی آباد اعلام کرد : پسرم بنام “حامد . ی” ( متولد 1359 ) به همراه پسر هشت ساله اش بنام نوید ( نوه شاکیه ) از خانه خارج شد ؛ زمانیکه حامد به خارج بازگشت ، بر روی لباس ها و کفش ها و حتی بر روی پلاک موتورسیکلتش آثار خون وجود داشت اما از نوید خبری نبود .

 

این پدر معتاد در تهران گلوی پسرکوچکش را برید (عکس)

دستگیری حامد
با توجه به اظهارات مادربزرگ نوید ، بلافاصله مأموران کلانتری 152 خانی آباد به محل زندگی حامد که پس از متارکه از همسرش در منزل مادری اش زندگی می کرد ، رفته و اقدام به دستگیری وی نمودند .

 

اظهارات اولیه حامد
با توجه به کشف آثار خون بر روی لباس ها و همچنین موتروسیکلت و احتمال ارتکاب جنایت از سوی حامد ، مأمورین در خصوص سرنوشت نوید به تحقیق از حامد پرداختند ؛ حامد در اظهاراتش به مأمورین عنوان کرد که آثار خون موجود بر روی لباس ها و موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ به علت درگیری او در خیابان نیلوفر بوده که طی آن با چندین نفر که قصد ربودن نوید را داشته اند !! درگیر شده و آنها را با چاقو زده است و در ادامه مدعی شد که نوید توسط این افراد ربوده شده است .

 

تحقیقات در خیابان نیلوفر
با توجه به اظهارات حامد در خصوص درگیری وی در خیابان نیلوفر ، بلافاصله مأمورین به خیابان نیلوفر مراجعه و به تحقیق از اهالی و کسبه این منطقه پرداختند اما با تجمیع اظهارات اهالی مشخص شد که هیچ درگیری در این منطقه رخ نداده است .

 

کشف جسد نوید
همزمان با تحقیقات در کلانتری 152 خانی آباد و ثبت پرونده فقدان پسربچه هشت ساله در سیستم جامع پلیس ، در ساعت 20:30 هفدهم دی ماه مأمورین گشت منطقه 19 پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی جسد پسربچه ای را در فضای سبز واقع در زیر پل شهید صنیع خانی کشف می نمایند که بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل کشف جسد حاضر شدند .

 

بلافاصله تحقیقات از همان محل کشف جسد آغاز و با بررسی سوابق فقدان افراد ، هویت جسد که همان نوید هشت ساله بود ، شناسایی شد .

 

انتقال حامد به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با کشف جسد نوید که از ناحیه گلو دچار بریدگی شدید شده و از سوی دیگر با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده در خصوص ارتکاب  جنایت توسط “حامد . ی” ، هماهنگی های لازم انجام و پدر نوید جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که حامد اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر به ویژه شیشه دارد و همین موضوع باعث شده تا همسرش از وی متارکه نماید .

 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به دلایل ، شواهد و مدارک بدست آمده و احتمال ارتکاب جنایت توسط پدر مقتول (نوید) ، “حامد . ی” با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفته است .

 

این پدر معتاد در تهران گلوی پسرکوچکش را برید (عکس)

این پدر معتاد در تهران گلوی پسرکوچکش را برید (عکس)

 

این پدر معتاد در تهران گلوی پسرکوچکش را برید (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان