ramazan
ramazan

وحشتناک ترین سرسره آبی دنیا (عکس)

وحشتناک ترین سرسره آبی دنیا (عکس)
مطالب خواندنی و جالب
این روزها بلندترین و ترسناک ترین سرسره دنیا 38 متر ارتفاع دارد و سرعت افرادی که روی آن سوار می شوند به 90 کیلومتر در ساعت می رسد.
 سرسره وسیله ای برای سرگرمی کودکان است و معمولا در میان کم سن و سال ها طرفداران بسیاری دارد. این وسیله به قدری هیجان انگیز است که گاهی اوقات بزرگسال ها را نیز وسوسه می کند. سرسره ها انواع متفاوتی دارند که در نوع آبی آن ها نیز بسیار پرطرفدار است.
 

وحشتناک ترین سرسره آبی دنیا (عکس)
 
سرسره البته نیاز به شرایطی نیز دارد که یکی از مهم ترین آن ها نداشتن ترس از ارتفاع است. این روزها در شهر کنزاس آمریکا سرسره ای افتتاح شده است سوار شدن روی آن به گفته قدیمی ها دل شیر می خواهد  هر کسی نمی تواند آن را سوار شود.

این سرسره در پارک شلیتربان نصب شده است و ارتفاع آن 42 متر است ولی اتمام کار آن برای بهار سال آینده اعلام شده است. این سرسره باعث می شود تا افراد به سرعت باورنکردنی 100 کیلومتر در ساعت برسند و به شدت به آب برخورد کنند.

این روزها بلندترین و ترسناک ترین سرسره دنیا 38 متر ارتفاع دارد و سرعت افرادی که روی آن سوار می شوند به 90 کیلومتر در ساعت می رسد. این سرسره در برزیل نصب شده است ولی تا بهار آینده از کتاب گینس خارج خواهد شد.
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان