ramazan
ramazan

حکم قصاص قاتلان زهرا 12 ساله ربوده شده در بناب (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
حکم قصاص قاتلان زهرا 12 ساله ربوده شده در بناب (عکس)

حکم قصاص قاتلان زهرا 12 ساله ربوده شده در بناب ؛ سرانجام حکم قصاص ۳ جنایتکار که برای اخاذی ۱.۵ میلیون یورویی از تاجر آهن، دختربچه ۱۲ساله او را ربوده و بی‌رحمانه به قتل رسانده بودند از سوی قضات دیوان‌عالی کشور تأیید شد تا شمارش معکوس برای مجازات آنها شروع شود.

 

حکم قصاص قاتلان زهرا 12 ساله ربوده شده در بناب (عکس)

یکی از آنها گفت: من و دوستم، همکار بودیم و مدت‌ها بود که به‌دنبال راهی برای پولدارشدن می‌گشتیم. من می‌دانستم که پدر زهرا وضع مالی خوبی دارد. با دوستم نقشه کشیدیم که به خانه آنها حمله کنیم و با تهدید اسلحه پول‌ها و طلاهایشان را به سرقت ببریم اما تهیه اسلحه سخت بود، برای همین نقشه ربودن دخترشان را طراحی کردیم.
او ادامه داد: برای انجام این کار نیاز به یک همدست دیگر هم داشتیم. ماجرا را با یکی از دوستانمان در میان گذاشتیم اما او گفت نمی‌تواند به بچه‌ها آسیب برساند و قبول نکرد با ما همراه شود. پس از آن سراغ فرد دیگری رفتیم و ۳نفری زهرا را ربودیم و او را در کارگاهی مخفی کردیم. اما وقتی صدای اذان از گلدسته‌های مسجدی در همان نزدیکی پخش شد و زهرا آن را شنید، ترسیدیم که بعدا با همین اطلاعات ما را لو بدهد و برای همین او را به قتل رساندیم.
ابتدا روی سرش کیسه‌ای پلاستیکی کشیدیم و بعد با طناب او را خفه و جسدش را دفن کردیم. با اعترافات متهمان جسد دختربچه بی‌گناه از اعماق زمین بیرون کشیده شد و پس از مدتی پرونده هر ۳متهم به اتهام مشارکت در قتل به دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی فرستاده شد.

 

قرار است پس از پرداخت تفاضل دیه از سوی خانواده مقتول (پرداخت پنج ‌ششم دیه کامل انسان به خانواده هر یک از محکومان) این حکم در شهرستان بناب و در ملأعام به اجرا درآید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان