ramazan
ramazan

الهام چرخنده خشم همسر سابقش را درآورد (عکس)

الهام چرخنده خشم همسر سابقش را درآورد (عکس)

حضور جنجالی الهام چرخنده در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس! الهام چرخنده،‌ در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید ببینیم از نظر ارزش گذاری و زهرایی بودن کجا هستیم و به این جمله حضرت آقا توجه کنیم که می فرمایند “فرهنگ عین هوای کشور است”.

 

وی افزود: بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام (چنانچه فامیلی بنده هم به گونه ای است که به آنها اجازه طبع شاعری می دهد) در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است.

 

الهام چرخنده خشم همسر سابقش را درآورد (عکس)

بازیگر سینما و تلویزیون بر همین اساس تصریح کرد: من طی این مدت از رکن تقوا یعنی حجاب دور بوده ام اما این بار با علم به عرصه آمده ام.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند این در حالی است که ما تصور می کنیم در خارج از کشور آرامش بسیاری وجود دارد در حالی که در واقعیت آنها از زن با عفت و مرد با غیرت ایرانی هراس دارند.

 

الهام چرخنده خشم همسر سابقش را درآورد (عکس)

وی در ادامه با بیان اینکه از من می پرسند چرا چادری شده ام در حالی که باید از دیگران پرسید چرا بی حجاب شده اند،‌ گفت: یک کلام حضرت آقا باعث شد انرژی زیادی به من برای ادامه راهم منتقل شود و آن این بود که “زهرایی یعنی ایستادگی یک نفر در برابر همه و در یک کلام صراحت و شجاعت تو را ستایش کرده و برایت دعا می کنم” همین جمله باعث می شود که من با دستان خالی و بدون هچی و فقط با اتکا به ذکر “یا زهرا” با افتخار باعث شوم ۳ هزار و ۹۰۰ نفرم مزین به پوشش چادر شوند.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه مشکل اساسی خود را در این راه “شک و شوک” مردم عنوان و تصریح کرد: بعضی افراد به تغییر من شک دارند و برخی دیگر در شوک هستند اما من می گویم که هم اکنون با دو پسرم زندگی می کنم و عکس های شخصی که در شبکه های اجتماعی و از رسانه های خارجی منتشر می شود عکس های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.

 

الهام چرخنده خشم همسر سابقش را درآورد (عکس)

 

الهام چرخنده خشم همسر سابقش را درآورد (عکس)

فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده: حق پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ میدانم

در رابطه با مطلبی که دیروز در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بنا به اظهارات همسر سابقم بیان گردیده علی رغم عدم تمایل به هیچ توضیحی در مورد ایشان تا کنون چون شائبه ی اتهامی به بنده وارد شده ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق تنها فرزندم بر خود لازم می دانم.
۱-در ارتباط با عکسهای منتشره از ایشان و اتهام خریدن بنده توسط رسانه های بیگانه امیدوارم منظورشان همسر اولشان بوده باشد و اگر هم منظور بنده بوده صراحتا بفرمایند تا توضیحات لازم به محضر مردم شریف ایران داده شود. و البته حق پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ میدانم.
۲-حضانت تنها پسر من ارسطو مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می کند و گه گاه  به مدت ۲۴ ساعت فرزندم را ملاقات می کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.
۳-فقط خواستم از سازندگان برج میلاد به خاطر سرعت عملشان در ساخت این پروژه عظیم تشکر کنم که در طول یکسال و نیم که ما در کشور مالزی از سال ۸۸ تا ۹۰ زندگی می کردیم این برج مرتفع را ساخته اند. و همینطور سینمای بالیوود که علی رقم این که هرگز سفری به هند نداشتیم از وجود ایشان در پروژه های خود محروم شدند. و خداوند آگاه به سر خفیه است.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان