ramazan
ramazan

آموزش درآوردن هسته انبه و آووکادو (تصویر)

آموزش درآوردن هسته انبه و آووکادو (تصویر)

برخی از میوه ها مثل این دو میوه درآوردن هسته و نحوه استفاده و خوردن این شیوه خاصی دارد دراین بخش به آموزش درآوردن صحیح و از بین نرفتن شکل ظاهری میوه می پردازیم.
بیرون آوردن هسته انبه

 

آموزش درآوردن هسته انبه و آووکادو (تصویر)

1. برای بیرون آوردن هسته انبه، ابتدا باید به ظاهرش دقت کنیم. انبه یه سطح پهن و صاف داره که فرم هسته وسط انبه رو نشون میده و همینطور نشون میده که چطور میخواهیم انبه رو برش بزنیم.

 

2. انبه رو با آب سرد میشوریم و خشک میکنیم. سپس بوسیله یه چاقوی تیز، دقیقا تا کنار هسته وسطش برش میزنیم (مانند عکس) و بعد همین برش رو در سمت مقابلش هم تکرار میکنیم.

 

3. انبه به دو برش بزرگ تقسیم میشه و ما میتونیم براحتی هسته رو بیرون بیاریم. البته ممکنه کمی میوه از جداره داخلی به هسته چسبیده باشه که اون رو هم با چاقو جدا میکنیم.

 

بیرون آوردن هسته آووکادو

 

آموزش درآوردن هسته انبه و آووکادو (تصویر)

1. آووکادو رو با آب سرد شسته و خشک میکنیم. سپس بوسیله چاقو برشی عرضی میزنیم و تا رسیدن به هسته، چاقو رو تو میوه فرو میبریم. حالا میوه رو میچرخونیم و برش دیگه ای تو سمت مقابل میزنیم بطوریکه آووکادو به دو نیم تقسیم بشه.

 

2. با دستمون دو تکه برش خورده رو جدا میکنیم و میبینیم که هسته وسط یکی از تکه ها باقی میمونه.

 

3.برای بیرون آوردن هسته، با تیغه چاقو ضربه آرومی به هسته میزنیم. نیازی به فشار آوردن و ضربه محکم نیست چرا که هسته نرمتر از اون چیزی هست که به نظر میرسه و تیغه چاقو با ضربه مختصری وارد هسته میشه. حالا با حرکت دادن چاقو میتونیم به راحتی هسته رو خارج کنیم.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان