ramazan
ramazan

دختری که عجیب ترین جراحی زیبا را انجام داد (عکس)

دختری که عجیب ترین جراحی زیبا را انجام داد (عکس)
چند سالی است که دنیا دچار جوی بسیار عجیب شده است و عده ای برای آنکه خود را به نظر خودشان زیباتر نشان دهند دست به کارهایی می زنند که از عق انسانی به دور است یکی از این کارها سوراخ کردن پوست یا حتی کاشت هر چیزی روی بدن است کار بدی است.

زیبا شدن این روزها به عمل های جراحی عجیب یا کارهای بر میگردد که برای بدن مضر هستند و هزینه های بسیار سنگینی را نیز در پی دارند. کاشت شی های عجیب روی بدن یکی از همین مواردیست که چندین سال است در دنیا محبوب شده است.

 
"لوسی لوکایانکو"  یک شهروند آمریکایی است که چندی پیش در اقدامی عجیب یک تکه جواهر از جنس پلاتینیوم را روی چشمش کاشت تا به نظر خودش زیباتر  شود در حالی که به گفته بسیاری از پزشکان این جواهر می تواند دلیلی برای ضعیفی یا حتی کوری او باشد.

دکتر چین که فارق التحصیل از دانشگاه هاروارد است مسئول انجام عمل روی چشم این خانم بود و از آنجایی که برای اولین بار این عمل را انجام می داد حساسیت بسیار بالا بود زیرا یک حرکت اضافی می توانست باعث کور شدن این خانم شود. این دکتر هم از مخالفن انجام این عمل جراحی در دنیا است.

این حانم جوان برای آنکه قطعه کوچک پلاتینیوم در چشمش کاشته شود 3 هزار دلار معادل با 9 میلیون تومان هزینه کرده است. نکته جالب در مورد این عمل جراحی این است که زمان لازم برای کاشت این قطعه تنها یک دقیقه است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان