جدیدترین مدل سامسونگ گالکسی 55 + عکس

جدیدترین مدل سامسونگ گالکسی 55 + عکس
یک فیلم ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که ویژگی ها و ظاهراحتمالی گالکسی S5 را نشان می دهد . سامسونگ گویا قصد دارد با طراحی جدید و منحصر بفرد خود آیفون را پشت سر بگذارد. یک صفحه نمایش بصورت منحنی ، صفحه نمایش HD فوق العاده با کیفیت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن شما را متحیر می کند. این ویدئو توسط کاربری با نام O2 Guru TV منتشر شده است. گوشی که براق ، آلومینومی و شیشه ای به نظر می رسد منحنی از بالا به پایین به تناسب صورت انسان بعلاوه یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دو برابر وضوح از ۵S آیفون است.
 
همچنین شنیده ها حاکی است که حافظه این گوشی تا ۳ برابر ظرفیت بیشتر از آخرین مدل آیفون دارد همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن می تواند عکس برداری ۴K داشته باشد که این معادل ۴ بار کیفیت فول HD است. همچنین به نظر می رسد این تلفن دارای قفلی است که با اسکن شبکیه چشم باز می شود. البته اینها همه شایعاتی است که لیستی از آرزوها را دارد و باید دید سامسونگ قرار است چه چیز را عرضه کند. حدس و گمان بر اینست که گالکسی S5 خیلی زود و در سال ۲۰۱۴ عرضه شود همچنین شایع شده است که ابر گجت سامسونگ را در CES همزمان با عرضه S5 معرفی کند.

CES : نمایشگاه عرضه محصولات و تکنولوژی های سمعی ، بصری ودیجیتال است ، محل برگزاری این نمایشگاه در لاس وگاس ، نوادا ایالات متحده است.

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان