ramazan
ramazan

جنجال درآمد جدید زنان زیبا و معروف از این طریق!عکس

جنجال درآمد جدید زنان زیبا و معروف از این طریق!عکس
 سالیان زیادی است که هر شخص آرزو میکند صاحب فرزندی زیبا و دارای خصوصیات مثبت باشد اما طبیعتا هر نوزادی شکل ظاهری و خصوصیات والدین خود را به ارث میبرد و شاید به همین دلیل باشد که مدلها و ستارگان ورزشی و سینمایی امریکایی توسط یک بنگاه " اهدای تخمک" برای انجام یک تجارت سودآور دعوت شده اند.
با راه اندازی این بنگاه " اهدای تخمک" زنان زیبارو و یا دارای خصایص بارز جسمی و هوشی میتوانند تخمک های خود را به افرادی که خواهان آن هستند به مبلغ قابل توجهی بفروشند. این بنگاه با انتشار آگهی های تبلیغاتی در رسانه ها از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.

 

جنجال درآمد جدید زنان زیبا و معروف از این طریق!عکس
 
برای مثال خانم " رابین ماری" یک مدل معروف 28 ساله است که از سال 2009 تا کنون با این بنگاه کار میکند و تا کنون سه بار تخمکهای خود را فروخته و 30 هزار دلار درآمد داشته است.
طبق قوانین این بنگاه هر شخص تنها 6 بار مجاز به اهدای تخمک است. وی در این رابطه میگوید: من احساس خوبی از این کار دارم و این بهترین پیشنهاد کاری برای من در سال های آخر فعالیت حرفه ای ام به عنوان یک مدل بود.
موسس این بنگاه اهدای تخمک معتقد است این کار فرصتی در اختیار زنان زیبایی قرار میدهد که دوران حرفه ای ورزش و یا کارهای هنری خود را به پایان رسانده و از نظر مالی به مشکل بر میخورند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان