ramazan
ramazan

بوسه ای که زیبای خفته را عاشق پرنس کرد (عکس)

بوسه ای که زیبای خفته را عاشق پرنس کرد (عکس)

بوسه ای که زیبای خفته را عاشق پرنس کرد (عکس)

 
شاید شما هم شنیده اید که عشق واقعی ارزش انتظار کشیدن دارد و این همان چیزی است که برای این زوج سالخورده کانادایی در زندگی رخ داده است. خانم کارول هریس که تمام عمر مجرد زندگی کرده است در سن 83 سالگی با فردی که برای اولین بار در سن 8 سالگی در مدرسه ملاقات کرده بود ازدواج کرد.
 
این زوج 83 ساله در سال 1936 و زمانیکه تنها 8 سال داشتند در مدرسه باهم درس میخوانند و عشقی عمیق وکودکانه میان آنها شعله میکشید.
 

 بوسه ای که زیبای خفته را عاشق پرنس کرد (عکس)

 
آقای جرج رایان میگوید اولین بار وقتی در اجرای تاتر زیبای خفته من نقش پرنس چارلز  را داشتم و کارول که در نقش “رز” پرنسس داستان بازی میکرد را بوسیدم احساس کردم چیزی در قلبم مرا به سوی او میکشد. ما آن زمان خیلی کوچک بودیم و معنای این علاقه خالص را درک نمیکردیم.
 
این زوج بعد از دوران مدرسه از هم بیخبر بودند و آقای رایان به شهر دیگری رفته و ازدواج کرد اما خانم هریس همچنان مجرد باقی ماند و ازدواج نکرد. سال گذشته میلادی وقتی همسر آقای رایان درگذشت او تصمیم گرفت به شهر زادگاهش بازگردد و هنگامیکه دید دختر رویاهای کودکانه اش همچنان مجرد است به او پیشنهاد ازدواج داد و این زوج سالمند بعد از 75 سال با هم ازدواج کردند.
 
خانم رایان میگوید: به عنوان یک زن همیشه دوست داشتم ازدواج کنم ، اما هرگز عشق واقعی را تجربه نکردم و به ازدواج بدون عشق نیز اعتقادی نداشتم. به گزارش نازوب اما هنگامی که جرج را دیدم احساسی که در سن 8 سالگی داشتم دوباره زنده شد و واقعا دوست داشتم در کنارش زندگی کنم. 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان