ramazan
ramazan

چگونگی فروش فیلم های س-ک-سی ارزان در ایران

مجموعه : اخبار
چگونگی فروش فیلم های س-ک-سی ارزان در ایران

سرهنگ محمد قاسملو در این باره گفت: فردی به هویت ناشناس با ایجاد سه فقره آی دی در کلوب با کاربران اینترنتی ارتباط تلفنی برقرار و با سوءاستفاده از عواطف آنها و با موضوع برقراری وب کم مبتذل، از آنان مبالغی اخذ و در قبال آنها، فیلم‌های مستهجن را در معرض دید کاربران قرار می‌داد.

به گزارش  ناز وب به نقل از ایران هات نیوز: رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هر گونه قضایا شد، اما با ارائه مستندات به بزه اتهامی اعتراف و اعلام داشت که از طریق چت‌روم‌ها و آی دی‌هایی که با نام دختر در کلوب ایجاد کرده بود، افراد را در اینترنت اغفال کرده و از آنها برای ارائه وب‌کم آنلاین پول دریافت کرده است.
وی اضافه کرد: متهم بیش از ۲ میلیون تومان در حال حاضر از این طریق کسب درآمد داشته و با بررسی وضعیت خانوادگی وی مشخص شد که با پدر و مادرش اختلاف خانوادگی داشته و هیچ‌گونه مشکل در بحث مالی نداشته است.

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: کاربران اینترنتی در مورد ارتباط با دیگر کاربران اینترنتی باید هوشیار باشند و از فریب خوردن توسط افراد هزار چهره در اینترنت که با هدف اخاذی، دزدی اطلاعات و غیره  پرسه می‌زنند، جلوگیری کنند. هرگونه فعالیت در فضای مجازی ثبت و در صورت تخلف تحت پیگیری قرار گرفته و تبعات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان