ramazan
ramazan

اقدام این پیرمرد عاشق همه را متعجب کرد!! عکس

اقدام این پیرمرد عاشق همه را متعجب کرد!! عکس
همانطور که می دانید لباس پوشیدن یکی از ملزومات زندگی است که بدون آن نمی توان کار خاصی را انجام داد. انسان ها معمولا هر ساله چندین لباس می خرند ولی شاید در تمام طول زندگی این تعداد به 200 لباس متفاوت هم نرسد.
 
معمولا زوج های جوان و یا زن و شوهر هایی که سالها در کنار یکریگر زندگی می کنند از راه های مختلفی علاقه شان را به یکدیگر نشان می دهند. برای ابراز علاقه خرید یک کادوی کوچک بسیار مرسوم است."پاول برکمن" نام مردی رومانتیک است که به عنوان یکی از عاشقان دنیا شناخته می شود و البته عجیب ترین راه دنیا را برای ابراز علاقه خود انتخاب کرده است. او خرید لباس های متفاوت را به عنوان بهترین راه برای ابراز علاقه انتخاب کرده است.
 
این مرد عاشق آلمانی نخستین بار 10 لباس متفاوت را برای همسرش تهیه کرد و تصمیم گرفت تا از آن زمان به بعد خرید لباس را به عنوان بهترین روش ابراز علاقه پیش بگیرد. همسر او نیز این روش را بسیار پسندید و با تصمیم پاول موافقت کرد.این مرد طی سال ها به همین روند ادامه داد به طوری که در سال 1988 نزدیک به 25 هزار لباس مختلف را برای همسرش تهیه کرده بود. این لباس ها به قدری زیاد شده بودند که برخی از آن ها تنها یکبار استفاده می شدند و زمان برای استفاده دوباره وجود نداشت این خیلی جالب بود.
 
این زوج این روزها باید از 55 هزار لباس مختلف نگهداری کنند و البته آن ها یک اتاق و انباری بزرگ تنها محصوص این کار ساخته اند و روزانه چند خدمتکار برای جلوگیری از خراب شدن لباس ها آن را تمیز و گردگیری می کنند. البته این راه برای ابراز علاقه تقریبا در حال پایان یافتن است و آن ها قصد ندارند دیکر لباسی را خریداری کنند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان