ramazan
ramazan

نگاه کردن مکه از تلویزیون ها حرام شد!! عکس

نگاه کردن مکه از تلویزیون ها حرام شد!! عکس
یک مفتی وهابی سعودی با صدور فتوایی تماشای همه شبکه های تلویزیونی را حتی شبکه پخش تصاویر زنده کعبه را به علت پخش تصاویر موجودات جاندار حرام دانست.یک مفتی وهابی سعودی با صدور فتوایی تماشای همه شبکه های تلویزیونی را حتی شبکه پخش تصاویر زنده کعبه را به علت پخش تصاویر موجودات جاندار حرام دانست اما چرا.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، ولید السنانی در گفتگو با یک شبکه سعودی فتوا داد تماشای شبکه های تلویزیونی حتی شبکه هایی که قرآن و تصاویر کعبه را پخش می کنند حرام است. او از طرفداران خود خواست به جای تماشای تلویزیون، خبرها را از پایگاه های اینترنتی دنبال کنند.این مفتی سعودی همچنین مدعی شد قتل زنان و کودکان وقتی هدف قتل غیرمسلمانان است، اشکالی ندارد.

وی گفت:«از نظر شرع قتل زنان و کودکان جایز نیست، اما اگر غیرعمد باشد بخشیده می شود. آنچه حرام است قتل عمد زنان و کودکان است، اما اگر شما به کفار حمله کنید و نتوانید کودکان و زنان را از آنها جدا کنید، قتل آنها بدون عمد اشکالی ندارد.»السنانی همچنین کارت شناسایی و تابعیت عربستان را بی ارزش دانست و تشکیل کشورها را عامل تکه تکه شدن جهان اسلام دانست.

این مفتی سعودی که مانع از تحصیل نه فرزند خود شده است، این مسئله را یکی از نعمت های خدا بر خود دانست و افزود: من ملاحظات زیادی درباره متون آموزشی دارم. همه این فرزندان امروز از من تشکر می کنند.العربیه فتوهای این مفتی را جنون آمیز و افراطی توصیف کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان