ramazan
ramazan

وحشتناک ترین قتل یک پسر توسط دوستش (عکس)

مجموعه : اخبار
وحشتناک ترین قتل یک پسر توسط دوستش (عکس)

ماجرای قتل وحشتناک یک پسر توسط همکلاسی اش

 

 

دانش‌آموز پانزده ساله انگلیسی به اتهام قتل همکلاسی خود محاکمه و گناهکار شناخته شد. او در یک درگیری که داخل اتوبوس رخ داد با چاقو به همکلاسی‌اش حمله و او را با ضربه‌ای که به قلبش وارد کرد، به قتل رساند. این نوجوان اکنون به تحمل دست‌کم ۱۲ سال حبس محکوم شده است.شان گرین پانزده ساله، در حالی که مسافران وحشت زده اتوبوس سعی داشتند او را از درک بوتنگ شانزده ساله جدا کنند، ضربه مرگبار را وارد کرد که بسیار دردناک بوده.
 

 

این حادثه روز تولد ۱۶ سالگی مقتول اتفاق افتاد. در جلسه دادگاه هیات منصفه شرح اتفاقات و دفاعیات متهم را شنیدند. طبق شواهد موجود در روز حادثه، شان گرین سوار اتوبوسی شد که درک سوار آن بود. درک وقتی گرین را دید چاقویی را که در کمربندش گذاشته بود، بیرون آورد. آن دو درگیر شدند و در حالی که مسافران اتوبوس، وحشت زده در حال جدا کردن دو پسر بودند، چاقو به قلب درک فرو رفت. تحقیقات ثابت کرده است هر دو نوجوان مسلح به چاقو بودند.گرین اهل رومفورد از شرق لندن، در دادگاه اتهام قتل را نپذیرفت و گفت ابتدا مقتول روی او چاقو کشید و وی درصدد برآمد تا از خودش دفاع کند و ضربه ای هم که به مقتول وارد کرد، عمدی نبود.

 

در طول محاکمه دادستان اعلام کرد شواهد نشان می دهد در گذشته نیز بین این دو نوجوان اختلافاتی وجود داشت. او گفت: «کاملا مشخص نیست بین این دو نوجوان چه گذشته است، اما زیاد هم فرقی نمی کند. پیش از این اتفاق، هر ماجرایی که بوده، به نظر ما اقدام شان گرین اعمال خشونت به صورت کاملا بی منطق است که به مرگ ناراحت کننده و زودرس پسری جوان منجر شده است.» دادستان ادامه داد: «آنچه موجب شگفتی و تاسف است این که هر دو پسر نوجوان چاقو حمل می کردند و هر دو از این وسیله به شکل غیرمسئولانه استفاده کرده اند.»

 

 

 

وحشتناک ترین قتل یک پسر توسط دوستش (عکس)

 

به گفته او تصاویر ضبط شده از دوربین مداربسته در داخل اتوبوس بیشتر اتفاقات پیش آمده را ضبط کرده است.پس از آن که این تصاویر در دادگاه پخش شد، یکی از اعضای هیات منصفه به گریه افتاد و دادگاه به این علت ده دقیقه تنفس اعلام کرد.یک شاهد عینی در دادگاه گفت متهم یک چاقوی شش تا هشت اینچی آشپزخانه از زیر لباس خود خارج و دو یا سه بار به بدن درک وارد کرد. دادستان نیز در ادامه حرف هایش توضیح داد: «مسافران اتوبوس ترسیدند و شروع به فریاد و جیغ کشیدن کردند و مدتی طول کشید تا بفهمند چه اتفاقی افتاده است.»

 

شاهدان عینی گفته اند زمانی که گرین به سمت درک حمله کرد، او سعی داشت با رفتن به سمت پنجره از مهاجم فاصله بگیرد.درک بعد از این حادثه بلافاصله با آمبولانس هوایی به بیمارستان منتقل شد، اما یک روز بعد بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.شان گرین در نخستین دادگاه به اشد مجازات اما در دادگاه دوم با یک درجه تخفیف به تحمل دست کم ۱۲ سال حبس محکوم شد. ضمن این که قاضی دادگاه دستور داد ممنوعیت درج نام کامل او در مطبوعات برداشته شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان