ramazan
ramazan

سانسور پسری عجیب در فیسبوک توسط این زن! عکس

سانسور پسری عجیب در فیسبوک توسط این زن! عکس
مادری بسیار خشمگین فیسبوک را بازخواست کرد که چرا عکسهایی که او از پسر خود و در صفحه اختصاصی خودش گذاشته بود را از سایت برداشته‌ اند. پسر این خانم با یک نقص بسیار نادر در هنگام تولد به دنیا آمده بود. گریسون جیمز واکر از ممفیس در ۱۵ فوریه ۲۰۱۲ در طی یک نقص نادری که فاقد بخشی از جمجمه و مغز بود به دنیا آمد.
 
والدین وی هیتر و پاتریک واکر در ۱۶ هفته بارداری این حقیقت را فهمیدند و می‌دانستند که پسرشان با وجود این نقص مدت زیادی زنده نخواهد ماند. این زوج کاملاً خود را آماده کرده بودند که در بدو تولد نوزاد از او خداحافظی کنند.  حتی آنها از عکاس معتبری نیز درخواست کردند که از نوزادشان عکس بگیرد، همان کاری که برای دو فرزند قبلی خود انجام داده بودند.

این کودک تنها هشت ساعت زنده ماند ولی خانواده واکر خواستند همان عمر کم او را در خاطر خود برای همیشه نگاه دارند. هیتر واکر، مادر کودک اظهار داشت: کمی بعد از اینکه من عکس‌های نوزاد را در سایت برای خانواده و دوستانم آپلود کردم ، فیس بوک آن‌ها را پاک کرد.و فیس بوک را بازخواست کرد که چطور اجازه میدهد برخی حتی عکس‌های عریان و کفرگویانه خود را منتشر کنند ولی عکسی از موجود زیبای خدا را حذف می‌کنند برای چه!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان