اشتباهی که کودکان را به خواب ابدی برد ! تصاویر

مجموعه : اخبار
اشتباهی که کودکان را به خواب ابدی برد ! تصاویر

خبرهای جدید ایران و جهان

دستا‌نش به دنبال عروسک بافتنی می‌گشت که با مهر مادرانه در هم تنیده شده بود. موهای مشکی و روی سفید دختر بچه تا سیاهی شب و به سرخی خاک سرد شامگاه شده بود.

پس از ساعت‌ها تلاش امداد گران بالاخره ،ساعت 17:33 جسد بی جان دختر بچه 5 ساله خانواده قمی که  تمام آرزوهایش زیر خر‌وارها خاک مدفون شده بود بیرون کشیده شد.

ظهر دیروز یک ساختمان در شهرک فاطمیه قم بر اثر ساخت غیر اصولی و غیر مجاز ریزش کرد.

در اثر این حادثه دو کودک شش و هشت ساله زیر آوار ماندند. پس از ساعت‌ها تلاش توسط نیروهای امدادی ساعتی پیش جسد کودک شش ساله از زیر آوار کشف شد و دقایقی پیش نیز جسد کودک هشت ساله از زیر آوار خارج شد.

محمد دلبری شهردار قم با حضور در محل وقوع این حادثه از نزدیک در جریان علت وقوع این حادثه قرار گرفت. شهرک فاطمیه از مناطقی است که دارای بافت فرسوده بسیاری است.

عکس های امیر حسامی نژاد عکاس تسنیم و روح الله کلانتری از محل حادثه را در زیر می بینید.

صدای دوستانش به گوش می‌رسید که ملتمسانه‌ از مادرش اجازه چند دقیقه بازی کردن را می‌گرفتند اما این بار مرگ بود که به او هرگز اجازه بازی کردن نمی‌‌داد.

شب در سیاهی و سکوت خود فریاد می‌زد مادر سراسیمه بود و پدر به دنبال پناهگاهی،‌ بیابانی، تا دردهای پدار‌نه‌ا‌ش را فریاد زند.

سرما در گوش کودکی جولان می‌داد نه سرمای شب و زمستان بلکه سرمای سخت جدایی بود که بر پیکره خانواده چهار نفری نقش می بست.

صدای مادر بلند شد، پدر فریاد می زد امید داشتند که صدای پسر 11 ساله شان را برای یکبار گوش کنند. فقط ناله اش‌ را بشنود و یا چکید‌ن اشک بر روی گونه ‌اش پاک کند.

شیطنت‌های پسرا‌نه‌ا‌ش را در لابه لای شیشه شکستن‌ها و در خانه‌ها را زدن و فرار کردن میانجیگری کنند، اما حیف که الان دیگر فقط آرروزیش به جای مانده. . .

پدر و مادر چشمان انتظار فرزند پسرشان بودن ولی بی‌آنکه بدانند پسرک ساعت‌ها بود که به خواب فرو رفته بود. "ساعت 21:33 جسم بی جان پسر بچه از زیر آوار بیرون کشیده شد و اشک مردم را بی‌اختیار سرازیر کرد".
 
کوچه ساکت بود و سایه مرگ بر لباس شب گستر‌انیده شده بود. دیگر از امروز هیچکس صدای لی لی‌ دخترک 5 ساله را نشنید و کسی دیگر پا بر توپ زدن پسر 11 ساله را  نمی‌دید.

سکوت بود و ناباوری، عقبه یک اشتباه کوچک که سرنوشت کودکان را خواب کرد.

 

 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان