ramazan
ramazan

تجاوز به دختر جوان در میدان میوه و تره بار تهران

تجاوز به دختر جوان در میدان میوه و تره بار تهران

خبرهای جدید ایران و جهان

دو کارگر میدان میوه و تره بار که دختری را ربوده و مورد تجاوز قرار داده بودند، در بازجویی ها به جرم شان اعتراف کردند. دختر جوانی سراسیمه و مضطرب وارد کلانتری جوادیه تهران شد و به افسر نگهبان گفت توسط دو مرد مورد تجاوز قرار گرفته است. این دختر 29ساله که به شدت گریه می کرد درباره واقعه ای که برایش رخ داده بود، گفت:"من در شرکتی در خیابان ولیعصر کار می کنم و امروز بعدازظهر وقتی کارم تمام شد، به خیابان آمدم تا به خانه برگردم اما یک سارق به من حمله کرد و گوشی تلفن همراهم را از دستم قاپید.

 

من هرچه دنبال آن سارق دویدم و جیغ و فریاد کردم، فایده ای نداشت و آن فرد فرار کرد. درحالی که به شدت ناراحت بودم، کنار خیابان ایستادم تا سوار تاکسی شوم. مسیرم را به یک پراید شخصی گفتم و راننده توقف کرد. یک مسافر مرد هم در صندلی جلو نشسته بود و من هم اعتماد کردم و سوار شدم. داخل ماشین به خاطر اتفاقی که برایم افتاده بود، شروع به گریه کردم.راننده وقتی این صحنه را دید، سر صحبت را باز کرد و من هم اتفاقی را که برایم رخ داده بود، شرح دادم."

دختر 29ساله ادامه داد: "همان طور که مشغول صحبت بودیم، راننده از مسیر اصلی خارج شد و به یک خیابان فرعی پیچید. من به این کار او اعتراض کردم اما گفت به محض اینکه مسافر دیگرش را پیاده کند، دوباره به خیابان اصلی برمی گردد. به این ترتیب به راهش ادامه داد و ناگهان مردی که در صندلی کنار راننده نشسته بود، به صندلی عقب پرید. او چاقویی را از جیبش درآورد و زیر گلویم گذاشت و گفت اگر صدایم دربیاید من را می کشد.به شدت ترسیده بودم و تمام بدنم می لرزید. چاره ای غیر از سکوت نداشتم. آن مرد سرم را زیر صندلی فروبرد و چند دقیقه بعد وقتی پراید متوقف شد، دیدم کنار یک سوله میوه وتره بار هستیم. آن دو مرد من را به زور از ماشین پیاده کردند. من خیلی التماس کردم تا کاری با من نداشته باشند و رهایم کنند ولی توجهی به حرف هایم نداشتند و به طرز فجیعی با پاره کردن لیاسهایم به من تجاوز و بعد دوباره به زور سوار پراید کردند و وقتی به بلوار فرهنگ رسیدیم، مرا از ماشین بیرون انداختند. من شوکه و وحشت زده بودم و نمی دانستم چه کار کنم برای همین تصمیم گرفتم به کلانتری بیایم و شکایت کنم."

افسر نگهبان کلانتری بعد از شنیدن حرف های دختر جوان پرونده ای را تشکیل داد و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی پایتخت، کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی موظف شدند تحقیقاتشان را برای ردیابی و دستگیری متهمان آغاز کنند. آنها با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان قرار داد، صبح روز سه شنبه هفته پیش توانستند پراید موردنظر را شناسایی و آن را متوقف کنند.

 راننده 22ساله پراید که پیمان نام دارد، تحت بازجویی قرار گرفت و خودش را بی گناه خواند اما ادامه یافتن بازجویی ها سبب شد او به تجاوز به دختر جوان اقرار و همدست 23ساله اش به نام نقی را معرفی کند.به این ترتیب، نفر دوم نیز به دام افتاد. این دو متهم که کارگر میوه و تره بار هستند، صبح روز چهارشنبه توسط دادیار پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند. آن دو بار دیگر همه چیز را انکار کردند اما وقتی با دختر جوان مواجه شدند، جرم شان را گردن گرفتند. پیمان در اعترافاتش گفت: " آن روز وقتی کارمان در میدان تمام شد، تصمیم گرفتیم کمی با ماشین در شهر پرسه بزنیم. وقتی دختر جوانی را دیدیم که به تنهایی کنار خیابان ایستاده و منتظر تاکسی بود، او را سوار کردیم.آن دختر شروع به گریه کرد و سر صحبت باز شد همین مساله باعث شد وسوسه شویم و او را با کشاندن به محل کارمان مورد تعرض قرار بدهیم."بنا بر این گزارش، دو متهم اکنون در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان