ramazan
ramazan

مردی که 200 سال است چهار زانو نشسته است (عکس)

مردی که 200 سال است چهار زانو نشسته است (عکس)

عجیب ترین راهبه جهان کشف شد…

 

تصاویری از راهبه ای را در این بخش می بینید که نزدیک به 200 سال است که چهار زانو نشسته است.

 

به گزارش نازوب، بر اساس اعلام رسانه‌های مغولستان، باستان شناسان در این کشور جسد یک راهب مومیایی را کشف کردند که 200 سال است با کمترین تغییر بصورت چهار زانو نشته است.

 

مردی که 200 سال است چهار زانو نشسته است (عکس)

 

هنوز اطلاعات دقیقی درباره محل کشف این جسد مومیایی فاش نشده، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که بدن این راهب پس از مرگ کاملا با پوست گاو پوشانده شده بوده و محققان هم اکنون مشغول بررسی بیشتر این یافته هستند.

 

تصویر بازسازی شده این مومیایی شگفت انگیز

 

مردی که 200 سال است چهار زانو نشسته است (عکس)

 

کارشناسان گمانه‌زنی کرده‌اند که این راهب احتمالا معلم ایتیگیلوف، لامای معروف بودا بوده که او نیز در سال1927 بصورت نشسته درگذشت و به همان صورت دفن شد.

 

مردی که 200 سال است چهار زانو نشسته است (عکس)

 

مومیایی 200 ساله راهبه با حالت نشسته!!!

 

مردی که 200 سال است چهار زانو نشسته است (عکس)

 

دانستنی های جالب دراباره دنیای راهبه ها

 

راهبه‌ها به روایتی جذاب، داستان زنانی را نقل می‌کند که در جوامع مذهبی و در طول سال‌های پرآشوب تاریخ اروپا زندگی می‌کرده‌اند.

گرایش صرف سیلویا اوانجلیست به لغت راهبه‌ها، در حقیقت بیانگر ایده‌آل‌ها و دستاوردهای او در همین راستاست. داستان ناکامی‌ها، شکست‌ها و تلا‌ش این راهبه‌ها بر فائق‌آمدن بر همه این مسائل در جامعه‌ای که در آن می‌زیسته‌اند.

 

زندگی در قرون وسطا و قرن‌های دنباله آن، گزینه‌های معدودی پیش روی زنان طبقات بالا‌تر قرار می‌داد. به شکلی که یک زن ایتالیایی نجیب‌زاده توصیف می‌کند انتخاب شما انتخاب بین ازدواج و یک دیوار بود.
اگر فامیل شما نمی‌توانست پرداخت جهیزیه را تقبل کند، شما نمی‌توانستید ازدواج کنید، ولی می‌توانستید به یک دیر برای فرار از شرم بی‌شوهری بپیوندید!!
برخی از زنان دیندار که از ایده ازدواج متنفر بودند، تا حدی پیش می‌رفتند که خود را در آبجوش بیندازند. بنابراین بدن‌ها و صورت سوخته آنها جایی برای تقاضا و انگیزش همسران آینده باقی نمی‌گذاشت.

برای بسیاری که به صومعه‌ها می‌پیوستند، یک دیر فرصتی برای دسترسی به برخی حرفه‌ها بود، چاپ‌کردن برخی دست‌نوشته‌های ارزشمند یا بروز استعدادهایشان در هنرهای تصویری و موسیقی.

برخلا‌ف فرامین سختگیرانه‌ای که بسیاری از تمنیات، راهبه‌ها را از دسترسی به دنیای خارج دور نگه می‌داشت، راهبه‌ها اغلب راهی برای مشارکت و داخل‌شدن در جوامعشان با ایجاد مدارس و خیریه‌ها پیدا می‌کردند.

بیشترین شناختی که از دنیای راهبرها وجود دارد، تصویری از اتاق‌های دوره ویکتوریا در قاب‌های تاریک، همراه با بوی واکس و کلم‌پخته یا سرخوردن رداهای سیاه و بلند و صداهای مقدسی است که فاقد هرگونه ظرافت زنانه‌اند. سیلویا اوانجلیست تصویری به شدت متفاوت از دنیای فتنه‌انگیز راهبان ارائه می‌دهد.

خدااایا نگاهی …

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان