ramazan
ramazan

ترفندهای بسیار جالب و کارآمد برای وی چت

ترفندهای بسیار جالب و کارآمد برای وی چت

دانلود و ترفندهای کامپیوتر و موبایل

وی چت  – انقدر استقبال از وی چت توی ایران و البته همه جای دنیا زیاد شده که تصمیم گرفیم تا نکات و ترفندهایی که خیلی ها ازشون بی خبرند رو در قالب یک مطلب بیان کنیم و تعداد اونها به 10 تا میرسه البته فعلا ، چون این برنامه محبوب شبکه های اجتماعی روز به روز داره پیشرفت میکنه و خبرهای جدیدی ازش میشنویم.

 نکات و ترفندهای وی چت:
1- پیامهایی که تلفن همراه شما را ستاره باران می کنند.

دو تا جمله توی وی چت هست که با تایپ اونها توی گوشی یا دستگاه طرف مقابل پر از ستاره و یا کیک تولد میشه .

با نوشتن I MISS U یا MISS YOU دستگاه طرف مقابل پر از ستاه میشه

با نوشتن HAPPY BIRTHDAY یا BIRTHDAY دستگاه طرف مقابل شما پر از کیک تولد میشه .

 

ترفندهای بسیار جالب و کارآمد برای وی چت

 

2- تغییر صدا در پیامهای صوتی وی چت با WECHAT VOICE
این قابلیت برای دارندگان گوشیهای اندروید می باشند و دارندگان این پلتفرم میتوانند برنامه WECHAT VOICE را دانلود کرده و صدای خود را به شکلهای مختلف تغییر داده و در وی چت استفده نمایند که قطعا لذت بخش خواهد شود.

 

3- تغییر نام لیست مخاطبین وی چت
شاید شما دلتان نخواهد که مخاطبینتان در وی چت با همان نام دیده شوند ، شما می توانید به راحتی نام مخاطبان خود را تغییر دهید برای این منظور می توانید روی تصویر شخص مورد نظر در قسمت مخاطبان کلیک کرده سپس روی سه نقطه کلیک کنید و روی ALIAS کلیک کرده و هر نامی که خواستید قرار دهید.

 

4- نوشتن متن در قسمت مومنت MOMENTS
شما در قسمت مومنتز یا همان آلبوم به راحتی می توانید تصویر اضافه کرده و متن کتاهی برای آنم در نظر بگیرید ولی اگر بخواهید متنی قرار دهید فقط کافیست که روی آیکون دوربین کلیک کرده و برای مدت سه الی چهار ثانیه آنرا نگهدارید تا بتوانید متن دلخواهتان را اضافه نمائید.

 

5- تغییر تصویر زمینه محیط چت روم وی چت
شما می تونید مثل تصاویر بالا پس زمینه محیط چتتون رو تغییر بدیید و کافیه برای این کار به مسیر زیر برید

settings -> General -> Chat Back ground

 

7- مخفی کردن نوشته های بعضی از مخاطبینتون
می دونید که هر مخاطبی که تو لیست شما قرار داره وقتی مطلب یا عکسی رو توی مونتز MOMENTS آپلود میکنه برای شما هم آلارم میده و میتونید اونرو ببینید حالا اگر نخواید آپلودهای بعضی از مخاطبینتون دیده بشه چکار باید بکنید؟ خیلی سادست به مسیر زیر میرید و کسانی که نمیخواید آپدیتهاشون رو ببینید به لیست اضافه میکنید

Settings->Privacy->Moments->Hidden

 

8- پاسخ به نظر خاصی در لیست نظرات
فرض کنید چند نفر روی تصویر ویا مطلب شما نظر داده اند و شما میخواهید خطاب یه یکی از آنها پاسخ دهید. برای اینکار روی متن کامنت شخص مورد نظر کلیک میکنید ، می بینید که پاسخ خطاب به وی داده می شود.

 

9- پیدا کردن تمامی تصاویری که در .ی چت از آنها استفاده کرده اید ، اندروید
این قابلیت رو من روی پلتفذمهای دیگه استفاده نکردم ولی روی اندروید استفاده کردم و جواب داده و میتونه خیلی کاربردی باشه ، شما می تونید به تمامی تصاویری که در ویچت استفاده کرده اید دسترسی داشته باشید.

 

برای این منظور وارد فولدر وی چت رد sd card شوید روی MicroMsg کلیک کنید و روی فولدری که نام ثابتی نداره و از یه سری حروف به معنی تشکیل شده کلیک کنید توی گوشی که من تست کردم اسمش این بود jdefjghkllnbh بود حالا به فولدر image2 برید و این گزینه رو سرچ کنید *.jpg می بینید که تمام تصاویر براتون لیست میشه.

 

10- دوستان خود را از موقعیت مکانی خود آگاه کرده و به راحتی آدرس تصویری بدهید
خیلی راحت توسط وی چت می توانید نقشه مکانی را که در آن قرار دارید برای دوستانتان ارسال کنید . برای این کار کافیست به محیط چت شخص مورد نظر وارد شده و روی علامت + کلیک کرده و location را انتخاب نمائید ، خواهید دید که نقشه مکان فعلی شما برای دوستتان ارسال می شود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان