اشتباهات رایج در رابطه جنسی

اشتباهات رایج در رابطه جنسی

عشق، ازدواج و مسائل جنسی

بسیاری تصور می کنند که رابطه جنسی فیزیک است که اگر طولانی تر و سریعتر و… باشد بهتر است ما تحقیقات نشان می دهد کسانی که چیزی بیش از ارتباط فیزیکی داشتند از رابطه جنسی خود لذت بیشتری بردند

در خصوص روابط جنسی باورهای زیادی مطرح شده و بسیاری از افراد در این خصوص بسیار حساس هستند و حتی این باورها را به نوعی ارزش تلقی می کنند و بر اجرای آنها تاکید دارند.

در اینجا به ۱۰ باور غلط درباره ی رابطه ی جنسی خواهیم پرداخت و راههای مقابله با آن را عنوان میکنیم :

۱- مردان باید رابطه جنسی را آغاز کنند و زنان باید صبر کنند:  بهتر است زنان نقش خود را بازی کنند و با اعتماد به نفس برای برطرف کردن نیازهای جنسی خود اقدام کنند. پس در بیان نیازهای جنسی خود تردید به خود راه ندهید.

۲- ما انسانها موجودات جنسی هستیم پس مهم نیست که شریک جنسی داشته باشیم یا نه و اصولا رابطه جنسی داشته باشیم یا نه : سلامت جنسی مثبت اینست بتوانید خود را نشان دهید و تصویر خوبی از بدن خود تصور کنید با پوشیدن لباس های زیر محرک نشاط جنسی خود را افزایش دهید.

۳- رابطه جنسی یک رابطه فیزیکی است: بسیاری تصور می کنند که رابطه جنسی فیزیک است که اگر طولانی تر و سریعتر و… باشد بهتر است ما تحقیقات نشان می دهد کسانی که چیزی بیش از ارتباط فیزیکی داشتند از رابطه جنسی خود لذت بیشتری بردند باید بدانیم که مغز ما بزرگترین ارگان جنسی ماست اشتراک گذاری احساسات ، تمایل ها و دلبستگی ها سبب افزایش لذت جنسی میشود.

۴-  رابطه جنسی در ظاهر خلاصه می شود: بسیاری از مردم اینگونه می پندارند که همه چیز در ظاهر فیزیکی خلاصه میشود البته ظاهر مهم است اما ارتباط و رضایت جنسی مهم تر است قطعا میزان بازوها و یا اندازه سینه هیچ ارتباطی به توانایی خود در ابراز احساسات و لذت جنسی ندارد.

۵- رابطه جنسی امن ، لذت را از بین میبرد: بسیاری توصیه می کنند استفاده از کاندوم مانند پوشیدن بارانی است. اما نظرسنجی ها نشان می دهد استفاده از کاندوم هیچ تفاوت خاصی را در رابطه جنسی ایجاد نمی کند. استفاده از وسایل مراقبتی سبب کاهش استرس و اضطراب و نگرانی در مورد امراض جنسی میشود و همچنین می تواند نگرانی از بارداری کاهش یابد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان