ramazan
ramazan

دختری 21 ساله که نوچه اراذل و اوباش در تهران است

مجموعه : جالب ترین ها
دختری 21 ساله که نوچه اراذل و اوباش در تهران است

دختر 21 ساله ای که نوچه اراذل و اوباش در سطح تهران بود ….

 

به گزارش نازوب؛ در راستای اجرای دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۳ تهران مبنی بر دستگیری یکی از باسابقه‌ترین اراذل و اوباش سطح یک تهران به نام “ع. ق” ۲۸ ساله که به اتهام شرارت، تهدید به مرگ و ایراد ضرب و جرح عمدی از سوی مقام قضایی تحت تعقیب بود ، مراتب در دستور کار عوامل اداره عملیات ویژه این مرکز قرار گرفت.

 

با فعال نمودن منابع اطلاعاتی و بکارگیری شیوه‌های نوین اطلاعاتی و پلیسی محرز گردید نامبرده در آدرس خیابان گرگان به صورت مجردی زندگی می‌کند که سریعا ماموران در تاریخ ۱۵بهمن ماه به آدرس اعلامی اعزام و پس از گسترش چتر اطلاعاتی و بستن راهای فرار متهم و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند که متهم و همدستش “س. ن” ۲۵ ساله  که در منزل حضور داشتند سریعا دستگیر شدند.

 

در ادامه مشاهده گردید خانمی در حال خروج از منزل بوده که با اطلاع از حضور مامورین قصد فرار را داشت که طی هماهنگی با معاون  دادسرای ناحیه ۳۳ وی نیز دستگیر و در بررسی به عمل آمده مشخص گردید هویت وی “نازنین” ۲۱ ساله می‌باشد .

 

در بازرسی به عمل آمده از منزل مقادیری مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط شد که دو نفر متهم مرد به بازداشتگاه و متهمه به تحت نظر‌گاه نسوان انتقال داده شد .

 

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ دزباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با دستگیری این 3 متهم یکی دیگر از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت که به هویت “ر. ق” ۵۸ ساله شناسایی شد. این فرد که به اتهام تهدید به اسید پاشی و فحاشی و تصرف عدوانی، تحت تعقیب پلیس بود ردیابی و دستگیر شد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان