اثرات زیانبار و باورنکردنی مصرف ماست

اثرات زیانبار و باورنکردنی مصرف ماست

گاهی با دانستن موضوعاتی روبرو می شویم که بسیار شوکه آور هستند محققان برای اولین بار کشف کردند مصرف ماست به ویژه مصرف زیاد آن باعث چه خطرات زیانباری می شود . امروزه خوردن ماست در کنار غذا برای خیلی ها یک عادت شده اما باید دانست که طبیعت ماست سرد و تر بوده و اسید لاکتیک زیاد تولید می کند. ماستی که چکیده نباشد در آب آن سردی زیاد است که باعث بیماری های زیاد می شود.

 

نازوب، یک چهارم ماست اسید لاکتیک است، اسید لاکتیک در بدن شما ایجاد اسیدوز می کند که دو قسمت بدن تان فعال می شود یکی ریه است که به نفس نفس می افتید این هیدروژن را خارج کنید، یکی هم کلیه شما که فرسوده می شود تا این حالت اسیدی ماست را خارج کند و اما داخل مغز چه اشکالی ایجاد می شود؟ فعالیت نورون های مغزی را کم می کند.

 

از مضرات ماست چکیده نشده می توان به چند مورد اشاره کرد از جمله: پوکی استخوان و سائیدگی استخوان، شب ادراری بچه ها، یبوست، ناراحتی اعصاب و روان، صرع (برای کسانی که طبع سرد دارند)، عرق کردن زیاد(کف دست – زیر بغل – کف پا)، آلرژی ، ارتروز، رماتیسم و همچنین سیستم ایمنی بدن را کم می کند و خار استخوانی در پاشنه پا یا در استخوان دنبالچه ایجاد می کند و نمی توانید روی صندلی بنشیند.

 

بنابر تحقیقات اخیر دانشمندان، مصرف چای بعد از غذا و ماست و لبنیات همراه غذا باعث کاهش در جذب آهن بدن می شود.

 

دانشمندان درباره ماست اعلام کردند در حین غذا خوردن باعث کاهش جذب آهن، این ماده حیاتی در بدن می شود.

 

وجود کلسیم فراوان در لبنیات باعث کاهش جذب آهن در بدن می شود زیرا اولویت جذب با کلسیم است و آهن جذب نشده و مستقیما دفع می شود.

 

کمبود آهن بیماری خطرناکی است که در زنان جوان بسیار مشاهده و باعث اختلالات شدیدی در بدن می شود.
به بچه‎هایی که به ماست علاقه زیادی دارند، مطلقا ماست ندهید، زیرا دچار ناراحتی های مغزی می‎شوند.

 

سعی کنید به جای ماست سالاد استفاده کنید. اگر ماست میل داشتید از ماست چکیده + نمک + پونه کوهی یا نعناع + کاکوتی + پودر موسیر بمقدار کم استفاده کنید.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان