ramazan
ramazan

بوتاکس خانم ها با فضولات پرندگان!

بوتاکس خانم ها با فضولات پرندگان!

خانم ها بیشتر به فکر بوتاکس کردن هستند تا آقایان ازاین پس متخصصان ژاپن بهترین بوتاکس را از فضولات پرندگان تهیه می کنند! جزئیات بیشتر در ادامه همین بخش آمده است.

 

بوتاکس با فضولات پرندگان متخصصان زیبایی در ژاپن توصیه می کنند که به جای استفاده از بوتاکس در زیباسازی پوست، فضولات پرندگان به عنوان مواد طبیعی امن و مفیدتر مورد استفاده قرار گیرد. به گزارش شبکه خبر ، کارشناسان ژاپنی می گویند فضولات پرندگان تاثیر آشکارتری در بازگرداندن شادابی و جوانی به پوست دارد و این کاربردی است که از قرون وسطی در ژاپن مرسوم بوده است.

 

به گفته آنها، از دیرباز این شیوه در بین خوانندگان و اقشار حساس به زیبایی خود و کسانی که اصرار داشته اند حتی در کهنسالی هم زیبا و جوان به نظر آیند، رواج داشته است.

 

به گزارش نازوب، متخصصان ژاپنی تصریح می کنند که این موضوع منحصر به قدیم الایام نیست و در حال حاضر نیز برخی از ستاره های هالیوود از این مواد طبیعی برای رهایی از بوتاکس و عوارض مخرب آن استفاده می کنند.

 

این کارشناسان می افزایند که فضولات بلبل هایی که در جزیره کیوشو بزرگترین جزیره از جزایر چهارگانه ژاپن واقع در جنوب غرب این کشور) زندگی می کنند، از بهترین مواد برای زیبایی پوست به شمار می رود.

 

این استدلال در ادامه اظهارات کارشناسان زیبایی ژاپنی وجود دارد که اگر فضله پرندگان روی میوه، برگ و یا بذرها بریزد، بوی بد و مشمئز کننده نخواهد داشت. ظاهرا این کارشناسان، پوست انسان را دارای چنین خاصیتی در تماس با فضله پرندگان می دانند.

 

متخصصان ژاپنی، پیشتر نیز فواید استفاده از حلزون البته حلزون هایی که در شرایط ویژه پرورش داده شوند. را به عنوان ابزاری موثر در نگهداری از پوست صورت و دست ها کشف کرده اند.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان