عاشقانه های دختر پسری حمید گودرزی

عاشقانه های دختر پسری حمید گودرزی

نقش های کلیشه ای و عاشقانه دختر پسری حمید گودرزی برای بازی در فیلم ها. نازوب، حمیدگودرزی بازیگر فیلم «روباه» درباره ایفای نقش متفاوت در این فیلم عنوان کرد: اگر بازی های من کلیشه ای شده بود ،به خاطر پیشنهادهای متعدد در فیلم هایی با تم عشق بین دختر وپسر بود.

 

وی با بیان اینکه پایان اغلب آن مدل فیلم ها مثبت و امیدبخش بود، افزود: چندی است که سوژه آثار سینمایی به سمت دیگری رفته اند و این امر باعث کم کاری من شده است.

 

بازیگر سریال «مسافری از هند» خاطرنشان کرد: بیشتر فیلم های جدید موضوعات اجتماعی مختلفی همچون مواد مخدر ر ا مطرح می کنند و باید دقت کنیم همه فیلم ها دارای مشابهت های موضوعی نباشد.

 

گودرزی با بیان اینکه به نظرم تولید انبوه فیلم هایی از این دست موقتی است، عنوان کرد: سینما باید به دنبال فیلم های ناب مثل اجاره نشین ها یا پرده آخر باشد.

 

وی درباره ارائه قالب جدید از بازیگری اش در سینما با فیلم «روباه » اظهار کرد: بخش مهمی از این بازی با هماهنگی بهروز افخمی کارگردان فیلم انجام شده و خوشحالم که این فیلم باعث ایفای نقشی متفاوت شد.

 

بازیگر سریال “قلب یخی” درباره حضور پررنگ جوانان در جشنواره امسال گفت: من فیلم های جشنواره را ندیده ام ،اما به نظرم بهترین و ایده آل ترین جشنواره این است که هم کارگردانان جوان و هم پیشکسوتان حضور داشته باشند، در آن صورت متنوع ترین آثار دیده می شود.

 

بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: به نظرم تقسیم بندی کار به کارگردانان جوان و قدیمی صحیح نیست.
وی همچنین در پایان به همه کسانی که کاندید شده اند تبریک گفت و افزود: باید به نظر هیات داوران احترام گذاشت.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان