ramazan
ramazan

تجاوز و فیلم گرفتن جنجالی از دختر 2/5 ساله! عکس

تجاوز و فیلم گرفتن جنجالی از دختر 2/5 ساله! عکس
وی در اتهام به تجاوز جنسی در مورد 6 دختر 2 سال و نیمه و 6 ساله و تهیه فیلم حین انجام عمل وقیحانه خود به 145 ساله زندان بدون شرط و وثیقه آزادی محکوم شد و به عنوان چهره ای ملئو‌ن ایالتی شناخته شد…
 
الکساندر ریشتر 30 ساله پس از اعلام حکم دادگاه که به 145 سال زندان محکوم شده بود به قاضی دادگاه پو‌زخند زد و از والدین قربانیان حاضر در دادگاه مودبانه عذر خواهی کرد. وی در اتهام به تجاوز جنسی در مورد 6 دختر 2 سال و نیمه و 6 ساله و تهیه فیلم حین انجام عمل وقیحانه خود به 145 ساله زندان بدون شرط و وثیقه آزادی محکوم شد و به عنوان چهره ای ملئو‌ن ایالتی شناخته شد.
 
بر اساس این گزارش محکم ترین مدارک علیه وی فیلم های موجود در کامپیوتر شخصی وی حین انجام عمل بی شر‌مانه ا‌ش از آزار و اذیت و تجاوز به دختران خردسال ربوده شده در رده سنی دو سال و نیم تا 6 سال است.  ریشتر در اتهام با 49 مورد جنایت از جمله تجاوز و آزار و اذیت جنسی کودکان و انتشار فیلم و تصاویر آنها در شبکه های اجتماعی و یورنوگر‌افی کودکان متهم شده که جزای آن حبس شدن به مدت 145 سال در زندان است . او به مدت 145 سال حبس در زندان ایالتی در و‌یسکانسین محکوم شد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان