کنسرت پرهیجان و باورنکردنی فرزاد فرزین در برج میلاد (تصاویر)

کنسرت پرهیجان و باورنکردنی فرزاد فرزین در برج میلاد (تصاویر)

اجرای پرهیجان کنسرت فرزاد فرزین که با حواشی زیادی هم همراه بود! فرزاد فرزین در چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد به اجرای برنامه پرداخت، اجرایی که به دلیل مشکلات فنی با حواشی همراه بود.

کنسرت پرهیجان و باورنکردنی فرزاد فرزین در برج میلاد (تصاویر)

به گزارش نازوب، فرزاد فرزین خواننده پاپ از جمله هنرمندانی بود که روز گذشته یکشنبه 26 بهمن ماه در چهارمین روز از سی و امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به اجرای برنامه پرداخت.

این برنامه نیز با 45 دقیقه تاخیر همراه بود و در نهایت اجرای فرزاد فرزین با شمارش معکوس 60 ثانیه ای که روی «ال ای دی» های سالن به نمایش درآمده بود، آغاز شد.

حاضران در سالن، شمارش معکوس 60 ثانیه ای را همراهی کردند و در نهایت و در زمان صفر، صدای خوش آمدگویی به حاضران برای حضور در این کنسرت به گوش رسید و بعد از شنیدن این صدا ارکستر فرزاد فرزین اولین قطعه این شب با نام «هدفون» را اجرا کردند.

کنسرت پرهیجان و باورنکردنی فرزاد فرزین در برج میلاد (تصاویر)

فرزین از پشت صحنه شروع به خواندن قطعه «هدفون» کرد و درست در لحظه ای که سالن به اوج هیجان خود رسید با انرژی فراوان روی صحنه آمد تا فریاد تشویق هوادارانش برج میلاد را بلرزاند. در زمان اجرای این قطعه «ال ای دی» های سالن اجرای خاص و زیبایی از نمایش سایه ها را به تصویر کشید که نظر مخاطبان را جلب کرد.

این خواننده پاپ بلافاصله قطعه «بیا بیا» از آلبوم «شلیک» را اجرا کرد تا مخاطبان خود را به اوج هیجان برساند. فرزاد فرزین بعد از سلام و خوشامد گویی به حاضران گفت: خیلی خوشحالم که دوباره در برج میلاد برای هموطنانم برنامه اجرا می کنم.

کنسرت پرهیجان و باورنکردنی فرزاد فرزین در برج میلاد (تصاویر)

قطعه بعدی که در این برنامه اجرا شد، قطعه ای با نام «می دونم» از آلبوم «شلیک» بود که با همراهی تایماز اطاعتی نوازنده ویلون اجرا شد.

فرزین بلافاصله به سراغ اجرا قطعه «کی میتونه» از آلبوم «شانس» رفت و هم صدا با حاضران آن را اجرا کرد. بعد از اجرای این قطعه گفت: در این قسمت برای شما آهنگی را می خوانم که که خودم آن را بسیار دوست دارم و از زمان ساخت آن خاطرات زیادی برای من به جا مانده است، نام این قطعه «لحظه ها» از آلبوم «شخصی» است.

کنسرت فرزاد فرزین در حالی که سالن سراسر با شاخه های نور در دستان علاقمندانش می درخشید ادامه پیدا کرد و حاضرین با شنیدن اولین جملات قطعه «غصه نخور دل ساده من» با هیجان به همخوانی با خواننده مورد علاقه شان پرداختند.

کنسرت پرهیجان و باورنکردنی فرزاد فرزین در برج میلاد (تصاویر)

در این قسمت فرزاد فرزین، یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون که بعد از مدت ها دوباره همکاری خود را با گروه آغاز کرده بود معرفی کرد و این نوازنده به روی صحنه آمد تا در پایان کنسرت، فرزین را همراهی کند. او بارها با اجرای زیبا و پر انرژی خود حاضرین را به شوق آورد.

همزمان با اجرای قطعه «باران» تصاویری از بارش باران پخش شد که با فضای آهنگ و حال و هوای سالن بسیار همخوانی داشت و تاثیر گذاری اجرای این قطعه را دو چندان کرد.

صدای ساز کیبورد در تعدادی از قطعات قطع بود و بعد از اجرای این قطعه فرزاد فرزین متوجه شد که صدای ویلون هم بسته است و از صدابرداران خواست که مشکل را حل کنند و گفت: دوستان صدابردار گناهی ندارند چون گروه «شوک» در برج میلاد اجراهای کمی داشته و با ما هماهنگ نیستند. به همین دلیل چند دقیقه اجرا متوقف شد تا عوامل فنی صدا مشکل را حل کنند.

کنسرت پرهیجان و باورنکردنی فرزاد فرزین در برج میلاد (تصاویر)

«دونه دونه اشکام» نام قطعه بعدی بود که توسط این خواننده اجرا شد. فرزین درباره این قطعه گفت: «دونه دونه اشکام» را سال 87 برای شخص دیگری ساختم اما به پیشنهاد دوستان خودم آن را اجرا کردم و خوشحالم که هنوز مردم این ترانه را دوست دارند.

فرزین در طول اجرای برنامه خود چندین بار به میزان دودی که عوامل صحنه برای زیبایی فضا ایجاد می کردند اعتراض کرد و در خواست کرد دود قطع شود تا بتواند بخواند. همچنین صدای گوشی این خواننده هم در یکی از قطعات قطع شده بود که درست شد.

این خواننده پاپ کشورمان، از یاحا کاشانی ترانه سرا که در سالن حضور داشت، گروه ارکستر «شوک» رهبر ارکستر بهنام خلیلی و وزارت ارشاد تشکر کرد.

در بخش پایانی کنسرت فرزاد فرزین با اجرای چند قطعه ریمیکس باز هم حاضرین را به اوج هیجان خود رساند تا سالن را در حالی ترک کنند که سرشار از انرژی هستند.

مطالب مرتبط با هنرمندان


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان