ramazan
ramazan

رمانتیک ترین زن و شوهر دنیا (عکس)

رمانتیک ترین زن و شوهر دنیا (عکس)

انتخاب رمانتیک ترین زن و شوهر دنیا به 40 سال زندگی مشترک؛ روابط عاطفی میان زوج های عاشق همیشه قشنگ و احساسی بوده است.

 

این زوج ها معمولا برای یکدیگر کادو و گل خریداری می کنند تا همیشه رابطه احساسی پایدار باشد اما برخی از این زوج ها کارهای خاصی انجام می دهند که باورکردنی نیست.

 

راز رمانتیک ترین زن و شوهر دنیا

 

به گزارش نازوب، “بیل برسنان” به همراه همسرش رابطه احساسی خاصی دارد که شاید باورکردنی نباشد. این زوج نزدیک به 40 سال است که با یکدیگر زندگی می کنند و در طول این مدت یک کار شگفت انگیز انجام داده اند.

 

 

رمانتیک ترین زن و شوهر دنیا (عکس)

 

بیل در طول 40 سال گذشته هر روز یک نامه عاشقانه برای همسرش نوشته است و تا به حال تعداد این نامه ها به 10 هزار عدد رسیده که در نوع خود بسیار جالب است.

آقای بیل می گوید در این مدت هیچ چیز مانع از نوشتن نامه میان ما نشده است. و ما تمام لحظه هامون رمانتیک و عاشقانه سپری شد.

 

آن ها اعتقاد دارند که این کارشان می تواند باعث انگیزه گرفتن زوج های جوان شده و رابطه ای احساسی و عاشقانه میان ان ها ایجاد کند. این زوج خوشبخت همچنین راز زندگی مشترکشان را همدلی و تلاش کنار هم اعلام کرده اند.

 

بر این باورند که اگر دو نفر از تمام وجود همدیگر را دوست داشته باشند تمام عیب های ظاهری و رفتاری را با عشق به هم از بین می برند و لذت همین ساختن ها است که عشق ما را روز به روز بیشتر و عمیق تر کرد.

 

با توجه به انتخاب رمانتیک ترن زوج جهان بر این شدم خواندنی ترین و عمیق ترین نامه ی یک پسر 9 ساله ایرانی به دوست دخترش را در این بخش قرار بدهم!
 
 

تامل برانگیزترین نامه عاشقانه شایان 9 ساله به دوست دخترش!

 

سلام پریسا

پریسا چرا دیروز نیامدی توی کوچه با من بازی کنی. پریسا منیک عروسک برای تو خریدم. به مامانم گفتم که می خوام با پریسا عروسی کنم.

 

ولی مامانم می گویدتو هنوز کوچولو هستی و هر وقت که بزرگ شدی و رفتی دانشگاه با پریسا عروسی کن ولی من هنوز کلاس سوم هستم.

مامانم می گوید پریسا هم باید برود دانشگاه و دکتر بشود.

ولی داداش ناصر می گوید دخترها وقتی می روند دانشگاه با یک پسر دیگر دوست می شوند. پریسا تو هیچ وقت نرو دانشگاه چون اگر تو بروی دانشگاه با یک پسر دیگر دوست می شوی و دیگرمرا دوست نداری.

و من هم می رم سیگار میکشم مُتاد می شوم و می میرم.

شایان

 

 

رمانتیک ترین زن و شوهر دنیا (عکس)

برگااااام

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان