ramazan
ramazan

ماجرای مرموز گم شدن دختر جوان در اراک

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای مرموز گم شدن دختر جوان در اراک

ماجرای مرموز گم شدن دختر جوان در اراک؛ 17 آبان ماه سال جاری زن پریشانی خود را به کلانتری محله راه‌زون در اراک رساند و از گم‌شدن مرموز دختر نوجوانش پرده برداشت.

 

وی با چشمانی اشکبار به مأموران پلیس گفت: ساعت 6.5 بعدازظهر برای خرید به مغازه‌ای نزدیک خانه رفتم، وقتی به خانه برگشتم دخترم در خانه نبود. ابتدا فکر کردم برای دیدن همسایه یا دوستانش رفته اما وقتی غیبت او طولانی شد نگران شدم. به خانه همسایه‌ها رفتم اما از فاطمه خبری نبود، نگران و مستأصل از دوستان فاطمه در مورد او پرسیدم اما کسی از او خبری نداشت.
وی ادامه داد: چند روز پیش با دخترم بیرون از خانه رفته بودیم که زنی به وی نزدیک شد و گفت از فاطمه خوشش آمده است. زن غریبه می‌گفت برای فاطمه خواستگار مناسبی دارد و وعده خوشبختی به او داد.مادر فاطمه افزود: وعده‌های این زن را جدی نگرفتم و از فاطمه خواستم با او هم‌صحبت نشود اما چند مرتبه دیگر هم آن زن سر راه ما سبز شد و هر بار وعده‌های وسوسه‌آمیز به دخترم داد و از مرد جوانی حرف به میان آورد که می‌خواهد به خواستگاری دخترم بیاید. حالا تصورم این است که فاطمه با وعده وعیدهای همین زن ناشناش از خانه فرار کرده است.

 

با ادعاهای زن نگران رازگشایی از این پرونده مرموز در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.بنابر این گزارش، با گذشت سه ماه تجسس‌ها برای یافتن دختر 16 ساله همچنان ادامه دارد و هیچ رد پایی از وی، زن ناشناس و خواستگار به دست نیامده است.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان