ramazan
ramazan

جنجال خبری قتل فجیع دختر 17 ساله یاسوجی (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
جنجال خبری قتل فجیع دختر 17 ساله یاسوجی (عکس)

قتل مرموز و فجیع دختری جوان در یاسوج خشم مردم را برانگیخت.

 

دختر دانش آموز ۱۷ ساله دهدشتی در شهر یاسوج به دلایل نامعلومی به طرز فجیعی به قتل رسید .

 

نازوب،  به گزارش عصردنا، داماد خانواده صالح مقدم با تایید این خبر گفت : متاسفانه دو شب پیش دانش آموز ۱۷ ساله دوره پیش دانشگاهی با نام عاطفه صالح مقدم که برای فراگیری زبان انگلیسی به یکی از آموزشگاههای خصوصی زبان در شهر یاسوج مراجعه کرده بود پس از تعطیلی کلاس و تماس با خانواده به طور مبهمی تلفنش از دسترس خارج شد.

 

“اسفندیار نادری” در گفت و شنود  با “عصردنا” با اعلام اینکه عاطفه به محض خروج از آموزشگاه با مادرش تماس گرفته و اعلام کرده ماشینی که با آن قصد عزیمت به منزل را دارد تنها یک مسافر دارد و به محض تکمیل شدن مسافران به خانه مراجعت خواهد کرد، افزود : پس از این تماس بطور مبهمی تلفن وی از دسترس خارج شده و تماس های خانواده با وی بی نتیجه می ماند تا اینکه ساعت ۳ و نیم صبح تلفن وی خاموش می شود .

 

وی با اعلام اینکه ساعت ۱۹ و سی دقیقه همان شب خانواده با دستگاههای انتظامی و امنیتی تماس گرفته و خبر گم شدن عاطفه را اعلام میکنند ادامه داد :پس از گذشت یک روز از این واقعه دستگاههای امنیتی با ما تماس گرفته و اظهار داشتند که جسد دختری در روستای موردراز یاسوج پیدا شده و خانواده می بایست برای شناسایی به نیروی انتظامی مراجعه نمایند .

 

نادری با اشاره به اینکه با مراجعه به سردخانه و ملاحظه جسد ، خانواده جسد دختر خود را شناسایی میکنند اظهار داشت : خواهر خانم م با شلیک سه گلوله به سر و قلبش به قتل رسیده بود و از سویی چند ضربه چاقو و شکستگی دست و بینی بر روی بدن وی نمایان بود .

 

وی گفت : جسد امروز ۲ اسفندماه برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی یاسوج تحویل داده شد و ما منتظر نظر نهایی کالبد شکافی خواهیم ماند.

 

وی در پاسخ به اینکه در خصوص جنایت رخ داده شده به شخص یا اشخاص خاصی مشکوک هستند یا خیر ؟ اظهار داشت : با هیچ شخصی مشکلی نداریم و به هیچ کسی هم مشکوک نیستیم .

 

جنجال خبری قتل فجیع دختر 17 ساله یاسوجی (عکس)

عزا در “کهگیلویه و بویراحمد”، شادی در شبکه دنا !

عصردنا نوشت: در حالی که فاجعه قتل ” عاطفه صالح مقدم ” دختر مظلوم  کهگیلویه و بویراحمدی بشدت فضای استان را ملتهب کرده و همه  مردم استان را غمگین نموده است شبکه استانی صدا و سیما، این حادثه تلخ را گویا فاقد ارزش خبری دانسته و کوچکترین اشاره ای به آن نکرده است!

 

عمق این فاجعه چنان است که بسرعت در شبکه های و رسانه های خبری و مجازی استانی و ملی دست به دست منتشر شد اما شبکه استانی صدا و سیما که با پول مردم استان و از مالیات این ملت هزینه می شود بی خیال به عمق فاجعه نه تنها به این موضوع نپرداخته بلکه برنامه های طنز که تنها دلقک بودن را از طنز به ارث برده اند با آهنگ های عشقولانه ( بخوانید بند تمبونی ) با شادی ویژه مجری !! را پخش نمود.

 

مدیران شبکه دنا اگر اندکی جامعه شناسی مردم نوع دوست کهگیلویه و بویراحمد را می شناختند باید متوجه می بودند که عزای فاجعه قتل مرحومه مغفوره ” عاطفه صالح مقدم ” تنها متعلق به خانواده و حتی طایفه این هم استانی عزیز ما نبوده و نیست بلکه عمق فاجعه چنان است که حتی هم استانی های ما را در سراسر جهان بخصوص ایران تحت تاثیر قرار داده و بصورت ویژه پیگیر دستگیری جانیان این حادثه شنیع هستند .

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان