ramazan
ramazan

از نفیسه روشن و سیما خضرآبادی چه خبر

از نفیسه روشن و سیما خضرآبادی چه خبر
نفیسه روشن در فیلم و سریال‏هایی چون«ساختمان 85»، «زمانی برای عاشقی»، «فرات»، «اغما» و… نقش ایفا كرده است…
 
خضرآبادی با بازی در سریال «وضعیت سفید» دیده شد. او هم اکنون در حال بازی در سریال «رخنه» به کارگردانی حسین تبریزی است.

او در این باره گفت: در این سریال نقش دختری را بازی می کنم که وارد زندگی یکی از شخصیت های اصلی داستان می شود و… بازی در این سریال را دوست دارم چرا که یکی از نقش های متفاوتی است که تا به حال بازی کرده ام. معمولاً نقش هایی که به خانم ها در سریال ها سپرده می شود همگی در یک دسته بندی قرار می گیرند و من هم تا الان از این قاعده مستثنی نبودم. تا به حال در نقش های دختر معصوم، مهربان و به اصطلاح مثبت بازی کرده ام اما در این سریال شخصیتی خاکستری را برای اولین بار تجربه کرده ام.

بازیگر سریال «چک برگشتی» ادامه داد: به تازگی برای بازی در سریال «گذر از رنج ها» به کارگردانی فریدون حسن پور قرارداد بسته ام و از هفته آینده که بازی ام در سریال رخنه به پایان برسد؛ بازی ام در این سریال آغاز خواهد شد. در «گذر از رنج ها» نقش دختری روستایی را دارم که در خلال قصه اتفاقاتی برایش می افتد. محل تصویربرداری و لوکیشن اصلی گروه در شهر لاهیجان است و گروه چند ماهی است که مشغول تصویربرداری هستند.

وی افزود: در این اواخر چندین کار پیشنهادی داشتم که به دلیل تداخل با حضورم در سریال «رخنه» قبول نکردم. اصولاً هر بازیگری دوست دارد همه نقش ها را تجربه کند؛ اما سریال حسین تبریزی یکی از نقش هایی بود که واقعاً متفاوت از سایر آثاری است که تابه حال در آنها بازی کرده ام. او در مورد فعالیت هایش در عرصه نمایش نیز اضافه کرد: در سال گذشته در نمایش «تب» به کارگردانی حمید شریف زاده قرار بود برای جشنواره تئاتر فجر بازی کنم، حتی در تمام تمرین ها هم حضور داشتم اما در اواسط و درست قبل از اجرای اصلی نمایش، پیشنهاد سریال «هفت سین» به کارگردانی یدا… صمدی شد و دیگر نتوانستم در آن نمایش حضور داشته باشم. در حال حاضر هم متاسفانه پیشنهاد خوب تئاتری نداشتم.

وی همچنین افزود: در فیلم کوتاهی به کارگردانی رضا حسین آبادی که برای هفته بهزیستی قرار است در یک همایش به نمایش درآید نیز بازی کرده ام. در این فیلم بازیگرانی چون سارا خوئینی ها، نیما شاهرخ شاهی، رضا رویگری، فاطمه گودرزی بازی می کنند.

نفیسه روشن : پركار در تله‌فیلم ها و سریالها
نفیسه روشن درباره فعالیت های اخیر خود به  گفت: در حال حاضر دوتله فیلم آماده پخش دارم كه یكی از آن ها «مسیرناتمام» به کارگردانی علیرضا امینی و دیگری «تهران دربست» به کارگردانی سپهر محمدی بزودی روی آنتن می رود.همچنین دوسریال آماده تصویربرداری برای شبكه سه سیما دارم که كارها كلید خورده اما هنوز جلوی دوربین نرفته ام.

او درباره نقشش گفت: در «مسیر ناتمام» نقش دختر خانواده‏ ای را بازی می‏ كنم كه پدرش عازم سفر حج می شود، اما در راه برگشت از حج با جمع شدن خانواده اتفاقاتی رخ میدهد كه بینندگان باید آن را تماشا كنند تا با داستان ارتباط برقرار كنند. بازیگر سریال «زمانی برای عاشقی» ادامه داد: در چند سال اخیر تئاتر‏های زیادی به من پیشنهاد شد كه با توجه به شرایط تصویربرداری هایی که داشتم، نتوانستم در آنها حضور داشته باشم، ولی اگر الان پیشنهاد شود، قبول خواهم كرد. آخرین تئاتری كه در آن بازی داشتم بر می گردد به سال 82 که در نمایش «به سوی سعادت» حضور داشتم.

او در رابطه با كم كاری خود گفت: بیشتر بینندگان سوالی در رابطه با كم كاركردن من می پرسند كه باید بگویم ترجیح میدهم سالی یك بار با كارگردانان خوب و معروف كشورمان كار كنم؛ هر چند تلویزیون دیگر مثل قبل بینندگان خود را ندارد و نمی‏ درخشد، ولی همچنان جذابیت و خاص بودن خودش را دارد.
نفیسه روشن در فیلم و سریال‏هایی چون«ساختمان 85»، «زمانی برای عاشقی»، «فرات»، «اغما» و… نقش ایفا كرده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان