ramazan
ramazan

سریع ترین راه لاغری و کاهش وزن

سریع ترین راه لاغری و کاهش وزن

با سریع ترین رژیم غذایی برای کاهش وزن و سوزاندن کالری و چربی در این بخش همراه باشید.

 

زمانی که از وضعیت چاقی و اضافه وزن خود آزرده خاطر هستید به انواع و اقسام روش‌های نادرست رو می‌آوردید که گاه نتیجه معکوس می‌دهد.

 

سریع‌ترین رژیم غذایی برای کاهش وزن با در نظر گرفتن حفظ تمام مواد مغذی ضروری برای بدن که کاملاً بی‌خطر باشد و راه سالمی برای از دست دادن وزن است برنامه‌ریزی شده است. آیا سریعترین رژیم غذایی جهان وجود دارد یا اینکه آن اسطوره‌ای بیش نیست.

 

خب، اگر واقعاً کنجکاو هستید بدانید که سریعترین رژیم غذایی در دنیا کدام هست این مقاله اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهد داد. سریعترین رژیم غذایی به رژیمی اطلاق می‌شود که به دنبال آن کاهش وزن در یک روش طبیعی به سرعت صورت گیرد.

 

امروزه مردم در مورد رژیم غذایی و از کاهش وزن خود بیش از حد آگاه شده‌‌اند و داشتن رژیم غذایی برای کاهش وزن یکی از اهداف اصلی‌شان در زندگی بوده است.
در روند انجام کار اغلب آنها درخصوص رژیم غذایی خود مرتکب اشتباهات معمول می‌شوند و اثرات معکوسی در درازمدت بر روی آنها می‌گذارد. با این حال سریعترین رژیم غذایی مستلزم توازن مواد مغذی موجود در بخش موردنظر و حفظ تعادل کالری در سطح استاندارد است.

 

حقایقی در مورد سریعترین رژیم غذایی جهان
مضرترین غذاها شامل کربوهیدرات‌ها در اشکال ساده هستند. شما اگر مصرف کربوهیدرات‌ها را کم کنید به طور خودکار وزنتان کاهش می‌یابد.

 

زمانی که برنامه سریعترین رژیم غذایی را دارید باید غذاهایی که مغذی و سالم هستند را باهم ترکیب کنید.

 

جنبه مهم دیگر این است که، تا زمانی که متحمل تمرینات ورزشی موثر سنگین شدید، باید کالری خود را تا 1500 کاهش دهید.

بنابراین، مقدار کالری خود را در هر وعده غذایی خود محاسبه کنید.

 

کم‌کردن کربوهیدرات های ساده
_ اگر می‌خواهید به کاهش سریع وزن دست پیدا کنید باید کربوهیدراتهای ساده را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید.

 

_ آرد سفید، ‌شکر تصفیه شده،‌ نان سفید و برنج سفید عواقب خطرناکی برای بدن دارد. از غذاهای فست فود و بی‌فایده به طور کامل پرهیز کنید. به جای این مواد می‌توانید از کربوهیدرات‌های پیچیده مانند ماکارونی، گندم کامل،‌ نان قهوه‌ای،‌ بلغور جو دوسر و ذرت بو داده استفاده کنید.

 

_ این غذاها حاوی کربوهیدرات‌های سالم هستند که مقادیر کم آنها برای شما ضروری است.

 

اسیدهای چرب غیر اشباع
_ اسیدهای امگا 3 چرب متعلق به گروهی از اسیدهای چرب اشباع نشده‌اند که برای تغذیه بدن شما هستند.

 

_ انواع ماهی از قبیل ماهی تُن، ماهی قزل آلا، شاه‌ماهی، ماهی خال مخالی از منابع غنی از اسیدهای چرب امگا هستند.

 

_ محصولات لبنی مانند کره کم چرب و پنیر نیز حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده‌اند.

 

_ اگر شما هدفتان از دست دادن وزن باشد، می‌توانید بادام زمینی را به جای بادام درختی بخورید. عدس، حبوبات و نخود فرنگی نیز از منابع بسیار خوب اسیدهای چرب هستند.

 

مصرف میزان بیشتر پروتئین
_ زمانی که چربی‌ها و کربو‌هیدرات‌ها را از رژیم غذایی خود حذف می‌کنید،‌ پروتئین‌ها تبدیل به منبع اصلی تغذیه شما می‌شوند.

 

_ منابع غنی از پروتئین شامل محصولات حیوانی مانند گوشت بدون چربی، سینه مرغ، دنده گوشت گاو و بوقلمون است. سفیده تخم مرغ و سرشیر نیز حاوی مقادیر بالایی از پروتئین است. همراه با این غذاها، شما باید میوه و سبزیجات به مقدار زیاد و ترکیباتی از ویتامین‌ها و مواد معدنی بخورید.

 

سریعترین برنامه رژیم غذایی جهان
_ روز خود را با یک لیوان آب گرم مخلوط با آب لیمو شروع کنید. آب لیمو نیز به پاک‌کننده اصلی شناخته شده است که در رژیم غذایی به امولسیون‌سازی‌ چربیها کمک می‌کند.

 

_ نوشیدن حداقل 3 لیوان آب در ساعت به سم زدایی بدن شما در صبح کمک می‌کند. شما باید حداقل 3 لیتر آب در روز مصرف کنید.

 

_ هرگز صبحانه خود را در صبح حذف نکنید.صبحانه شما باید یک تخم‌مرغ آب‌پز سفت یا تخم‌مرغ نیمرو باشد. همچنین می‌توانید جو یا ذرت بوداده را با سرشیر میل کنید.

 

_ در صبحانه یک موز یا یک ظرف میوه حاوی سیب، آووکادو، گواوا، خربزه و طالبی میل کنید.

 

_ مقدار کمی از ترکیبات پروتئین را در زمان ناهار بخورید. جوجه، ماهی پخته شده یا بوقلمون همراه با یک بشقاب سالاد سبزیجات تازه، سالاد توفو، سوپ اسفناج و چیپس گندم برای ناهار کافی است.

 

_ شام شما باید حدالامکان مشخص باشد؛ از غذاهای گیاهی برای شام استفاده کنید. سوپ‌هایی که در آن هویج، کلم، چغندر، کلم بروکلی، گوجه فرنگی، کاهو و پیاز باشد، میل کنید. همچنین می‌توانید از سبزیجات پخته شده با مقدار فوق العاده روغن زیتون استفاده کنید. سوپ تهیه شده از حبوبات و عدس نیز سالم می‌باشد.

 

_ اگر بین وعده‌های غذایی خود احساس گرسنگی می‌کنید، می توانید گرسنگی خود را با آب تازه میوه، بادام زمینی، کراکر گندم و ذرت بو داده برطرف سازید. از خوردن آب میوه‌های کنسرو شده، نوشابه‌های گازدار و غذاهای شیرین جدا خودداری کنید.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان