ramazan
ramazan

باگ عجیب در نوار تسک‌بار ویندوز سون

باگ عجیب در نوار تسک‌بار ویندوز سون

خواهید دید که پس از چند لحظه نوار تسک‌بار از پایین صفحه به بالا منتقل خواهد شد! جالب این جاست که حتی اگر تسک‌بار قفل باشد نیز این ترفند عملی خواهد بود…

با وجود این که ویندوز 8 عرضه شده است اما می‌توان همچنان از ویندوز 7 به عنوان یک ویندوز کامل نام برد. اما در ویندوزهای 7 نیز باگ‌های عجیب و مختلفی به چشم می‌خورد. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک باگ عجیب در نوار Taskbar ویندوز 7 بپردازیم. به طوری که می‌توانید نوار تسک‌بار را با دو کلیک از پایین به بالا جابجا کنید، حتی اگر نوار تسک‌بار در حالت قفل باشد!

 بدین منظور:
ابتدا بر روی آیکن یکی از برنامه‌های در حال اجرا و یا سنجاق شده به نوار تسک‌بار راست کلیک کنید (دقت کنید نبایستی کلیک راست را نگه دارید، تنها یک بار راست کلیک کنید).
پس از نمایش منوی راست کلیک مربوط به برنامه‌ی مورد نظر، در قسمت خالی از نوار تسک‌بار کلیک کرده و کلیک چپ ماوس را نگه دارید.

خواهید دید که پس از چند لحظه نوار تسک‌بار از پایین صفحه به بالا منتقل خواهد شد! جالب این جاست که حتی اگر تسک‌بار قفل باشد نیز این ترفند عملی خواهد بود.
البته پس از انتقال نوار تسک‌بار به بالای صفحه این ترفند دیگر موجب انتقال آن به پایین نخواهد شد و بایستی ابتدا با راست کلیک بر روی فضای خالی از نوار تسک‌بار و اطمینان از تیک نخوردن Lock the taskbar، نوار تسک‌بار را با استفاده از ماوس بگیرید و به پایین صفحه بکشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان