رازهایی که نباید به همسرتان بگویید

مجموعه : عشق و ازدواج
رازهایی که نباید به همسرتان بگویید
طبق گفته روانشناسان به صورت ناگهانی سر صحبت را باز نکرده و بهتر است جایی امن و به دور از شلوغی را برای باز گو کردن انتخاب کنید.
 
بازگو کردن برخی مسائل و رویدادها که در خانواده تان می گذرد نیازی به گفتن آن نیست اما اگر راز نهفته ای دارید و نگفتن آن باعث شده آرامش زندگیتان را از دست دهید بهتر است راهکارهایی اشاره شده را انجام دهید.

وی افزود: اگر در زندگیتان رابطه ای سالم می خواهید بنابراین نباید  پنهان کاری کنید از این رو اگر این راز و رازهای دیگر بر رابطه‌ی زندگی مشترکتان تاثیر می گذارد حتما باید آن را بازگو کرد، همچنین از طرفی نگفتن آن باعث می شود آینده تان به خطر بیفتد و ممکن است هنگامی که حقیقت روشن شود ناگهان در طرف مقابل شما بحث عدم اطمینان و خیانت به میان بیاید.

وی در خصوص بازگو  نکردن بعضی از رازها اظهار داشت: گاهی زنان و مردان نیاز است که برخی  مسائل را مخفی کنند و اتفاقاتی که در گذشته برایشان رخ داده بازگو نکنند زیرا این امر ممکن است، باعث شود فرد مقابل ریز بین تر و حساس تر شود.

این روانشناس، به شیوه بیان راز اشاره كرد و خاطر نشان کرد: به صورت ناگهانی سر صحبت را باز نکرده و بهتر است جایی امن و به دور از شلوغی را برای باز گو کردن انتخاب کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان