ramazan
ramazan

فرآیند کاهش لاغری چگونه است

فرآیند کاهش لاغری چگونه است
«سینتیا تامسون» یکی از محققان این مطالعه گفت: فرآیند کاهش وزن امر مشکلی است اما در صورتی که زنان خود را به کاهش وزن و حفظ آن متعهد کنند می‌توانند به میزان قابل توجهی فاکتورهای خطرزای مرتبط با بیماری‌های قلبی و دیابت را تحت کنترل درآورند…
 
پزشکان آمریکایی در یک مطالعه جدید تاکید کردند که حتی اندکی کاهش وزن در زنان میانسال مبتلا چاقی و اضافه وزن نیز می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت را در این زنان کاهش دهد و کم میکند.

در این مطالعه 417 زن با شرکت در یک برنامه 24 ماهه کاهش وزن توانستند حدود 10 درصد از اضافه وزن خود را کاهش دهند که این فاکتور به نوبه خود در پایین آوردن شاخص‌های کلی کلسترول‌های بد و خوب، تری‌گلیسرید، انسولین، گلوکز و التهاب حائز اهمیت است. به گفته این پزشکان، زنانی که در شروع مطالعه بیشتر با این فاکتورهای خطرزا مواجه بودند، بیشترین سود را از شرکت در این برنامه کاهش وزن بردند.

«سینتیا تامسون» یکی از محققان این مطالعه گفت: فرآیند کاهش وزن امر مشکلی است اما در صورتی که زنان خود را به کاهش وزن و حفظ آن متعهد کنند می‌توانند به میزان قابل توجهی فاکتورهای خطرزای مرتبط با بیماری‌های قلبی و دیابت را تحت کنترل درآورند.پزشکان معتقدند نداشتن تحرک کافی، بارداری‌های مکرر و شروع دوران یائسگی از جمله عوامل افزایش چاقی در میان زنان میانسال هستند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان