ramazan
ramazan

خبر از آخرین وضعیت محمد علی کشاورز

خبر از آخرین وضعیت محمد علی کشاورز

آخرین وضعیت محمد علی کشاورز، هرچند هرازگاه صحبت هایی درباره حاد شدن بیماری او به گوش می رسد اما نکته مهم این است که این استاد برجسته بازیگری همچنان سلامت و سرحال است و حتی این توان را دارد که پاسخگوی تماسهایی باشد که جویایی احوال اویند.

 

کشاورز با بیان اینکه همچنان با مشکلات جسمی دست به گریبان است بیان داشت: مشکل جسمی که دارم اما سعی میکنم با عمل به توصیه های پزشکان و البته رعایت برخی موارد اوضاع بهتری را تجربه کنم.

 

وی ادامه داد: اغلب اوقات در حال استراحت هستم اما در برخی موارد که حالم بهتر میشود سعی میکنم با مطالعه کردن یا احیانا فیلم دیدن اوقات فراغت خود را سپری کنم.

 

نازوب، کشاورز به مانند بسیاری از بازیگران پیشکسوت ما از حجم شایعاتی که با محوریت حاد شدن اوضاع جسمی شان ن به گوش می رسد بی نصیب نیست.دو روز گذشته نیز شایعه بستری شدن کشاورز در بیمارستان از طریق شبکه های اجتماعی به گوش رسید. با این حال کشاورز در واکنش به این شایعه با تلخندی بیان داشت: شایعه که همیشه هست اما در خانه هستم و به بیمارستان هم نرفته ام.

 

بازیگر آثاری ماندگار چون” هزاردستان” و “مادر” درباره رضایت پزشکان از روند درمان خود به میزان گفت: خوشبختانه پزشکان از روند درمان راضی هستند و سعی میکنند همواره چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی وضعیت جسمی ام را پیگیری کنند.

 

کشاورز در پایان گفت: از عموم مخاطبان که در روزهای بیماری جویای احوال من بوده اند و مرا از دعای خیرشان بی نصیب نگذاشتند کمال تشکر را دارم.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان