ramazan
ramazan

این شکلات عمر جوان ماندن شما را زیاد می کند

این شکلات عمر جوان ماندن شما را زیاد می کند

شکلاتی که عمر شما را کاهش می دهد! البته اشتباه برداشت نکنید عمر جوانی شما را زیاد می کند وعمر زود به پیری رسیدن را کاهش می دهد اکنون بخوانید از تولید جدید و جالب این شکلات جهانی.

 

دانشمندان دانشگاه کمبریج به نتایج جالبی در مورد شکلات ها رسیده اند که شاید آرزوی هر انسانی روی این کره زمین باشد. این گروه از دانشمندان شکلات جدیدی را ساخته اند که می تواند مانع از افزایش سن شود.

 

به گزارش نازوب، این شکلات ” Estechoc” نامگذاری شده است و حاوی دو آنتی اکسیدان بسیار قوی است که می توانند شادابی پوست را چند برابر کنند. این شکلات ماه آینده برای اولین بار در بازار انگلستان رونمایی خواهد شد.

 

تحقیقات نشان می دهد که خوردن روزانه 75 گرم از این شکلات می تواند برای سلامت پوست مفید باشد و روند عمر را کاهشی کند. این شکلات از 70 درصد شکلات تلخ به همراه طعم دهنده ها و مواد مغذی است به طوری که خوردن 100 گرم از آن مشابه خوردن 300 گرم ماهی سالمون است.

 

دانشمندان دانشگاه کمبریج اثر این شکلات را بر روی تعدادی از سالمندان با سن 50 تا 60 سال آزمایش کرده اند و همه آن ها پس از سه هفته تغییرات گسترده ای در صورتشان مشاهده کردند.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان