قتل فجیع با قفل فرمان ماشین به خاطر تجاوز

مجموعه : اخبار
قتل فجیع با قفل فرمان ماشین به خاطر تجاوز
در تحقیقات انجام شده از قاتل وی علت ارتكاب قتل را این‌گونه بیان كرد كه از سه سال گذشته با مقتول آشنا بوده و وی در تماس تلفنی با او در محلی قرار گذاشته تا همدیگر را ببینند…
 
رییس پلیس آگاهی فارس گفت: قاتل فردی كه به‌ دلیل داشتن ارتباط نامشروع، در شیراز به قتل رسیده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: پرونده‌یی در اختیار ماموران دایره پنجم اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت، مبنی بر قتل مشكوك فردی 45 ساله در شیراز كه در ظاهر بر اثر تصادف جان باخته است.

 وی بیان كرد: با توجه به آثار موجود روی جسد متوفی و تحقیقات صورت گرفته و نظریه پزشكی قانونی قتل این فرد محرز شد و مراتب كشف حقیقت و چگونگی قتل و شناسایی قاتل در دستور كار ماموران قرار گرفت.

 رییس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در این راستا دو مظنون دستگیر و در تحقیقات هر دو نفر به ارتباط نامشروع با مقتول اقرار كردند كه با انجام تحقیقات بیشتر از یكی از آنان، علت قتل این مرد 45 ساله كشف شد.

حیدری گفت: در تحقیقات انجام شده از قاتل وی علت ارتكاب قتل را این‌گونه بیان كرد كه از سه سال گذشته با مقتول آشنا بوده و وی در تماس تلفنی با او در محلی قرار گذاشته تا همدیگر را ببینند.

وی ادامه داد: زمانی كه این دو نفر با یكدیگر رودررو می‌شوند مقتول قصد تجاوز به قاتل را داشته كه با مقاومت وی روبه‌رو و با هم درگیر می‌شوند كه در این درگیری قاتل ابتدا با قفل فرمان ضربه‌یی به كمر مقتول زده سپس با چاقویی كه در خودروی مقتول بوده وی را از ناحیه سر و گردن مجروح كرده و متواری شد كه این موضوع سبب قتل این مرد 45 ساله می‌شود.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان