ramazan
ramazan

فروش لاک ناخن با طلای ۲۴ عیار در تهران (عکس)

فروش لاک ناخن با طلای ۲۴ عیار در تهران (عکس)

فروش لاک ناخن با طلای ۲۴ عیار در تهران برای سرمایه داران یک امر طبیعی است.

در دنیای امروزی استفاده از طلا در هر کجا و جایی به معنی پولدار بودن است و هر کسی که طلا داشته باشد یعنی تقریبا دستش به دهنش می رسد .

اما برای افراد بسیار پولدارتر استفاده از طلا فقط به عنوان زیورآلات کافی نبوده و امروزه  در غذاها هم از طلا استفاده می کنند . مثلا گران ترین بستنی دنیا درونش طلای خوراکی استفاده شده و یا گران ترین غذای جهان با طلای ۲۴ عیار درست شده .

 

 

فروش لاک ناخن با طلای ۲۴ عیار در تهران (عکس)

 

 

ولی چند روزی می شود که در تهران البته در برخی مغازه های لوکس محصول جالبی را برای فروش گذاشته اند « لاک طلا ». جدیدا لاکی به بازار آمده که از طلای ۱۸ عیار خالص می باشد و دختر خانوم های جوان می توانند از این لاک برای زیباتر جلوه دادن خود استفاده کنند.

 

 

فروش لاک ناخن با طلای ۲۴ عیار در تهران (عکس)

 

 

 

البته ناگفته نماند که قبل از آنکه لاک طلای ۱۸ عیار به بازار بیاید ، دختران و خانم های پولدار ، از ناخن مصنوعی استفاده می کردند که از جنس طلا بود .به گزارش نازوب این ناخن مصنوعی ها در طرح ها و مدل های مختلفی فروخته می شد حتی شما می توانستید به صورت سفارشی طرح آن را می دادید تا طلا سازان خاص آن را برایتان می ساختند اما لاک طلای ۱۸ عیار دیگر دارای طرح برجسته نمی باشد فقط به صورت ساده می توانید از آن استفاده کنید مانند دیگر لاک ها .

 

 

 

 

 

قیمت لاک طلای ۱۸ عیار :

در بازار تهران برای خرید یک شیشه ی تقریبا ۲۰ میلی لیتری باید چیزی حدود ۱۲۰ هزار تومان بپردازی . البته این قیمت در تهران هر روز بالا و پایین می شود و نرخ ثابتی ندارد اما وقتی که در شهرستان ها هم عرضه شود ، معلوم نیست که با چه قیمتی فروخته شود .


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان