ramazan
ramazan

دختر زیبای قلب طلای هالیوود کیست ؟! عکس

دختر زیبای قلب طلای هالیوود کیست ؟! عکس

در این فهرست 20 نفره كه (Celeb Gone Good) نام گرفته است "تیلور سویفیت" خواننده ، بازیگر و صداپیشه 24 ساله برای ششمین سال در رأس این فهرست قرار گرفت…

"تیلور سویفیت" وگروه "وان دایركشن" در رأس خیرترین ستارگان سال 2013 قرار گرفت. پایگاه رتبه سنجی (Dosom thing) در جدیدترین فهرست خود برای سال 2013 فهرست ستارگانی را كه سهم بالاتری در كمك به مؤسسات خیریه داشته اند و برنامه های رایگانی را برای خیریه برگزار كرده اند را معرفی كرد.

 

دختر زیبای قلب طلای هالیوود کیست ؟! عکس

 

در این فهرست 20 نفره كه (Celeb Gone Good) نام گرفته است "تیلور سویفیت" خواننده ، بازیگر و صداپیشه 24 ساله برای ششمین سال در رأس این فهرست قرار گرفت. او نزدیك به 100 هزار دلار از پول خود را به مؤسسات خیریه داده است . وی در برنامه خیریه لندن به "بون جوویی" و "پرنس ویلیام" برای اجرای برنامه پیوسته بود.

"گروه وان دایركشن" سهمی از پول خود پرداخت نكرده است ولی برنامه ای كه این گروه برای حمایت از تحقیقات سرطان شناسی موسسه خیریه سرطان شناسی برگزار كرد تا بیش از 800 هزار دلار ارزش داشت. بیانسه، پل واكر، مایكل مور و رایان لوئیس، ساندرا بولاك، كری واشنگتن، یان سامر هالدر، رایان سیكرست، كری آندروود، جنیفر لارنس، آلیشا كیز، برایان كرانستون و آرون پل ، مایلی سایرس ، دمی لاواتو، بلیك شلتون، میندی كالینگ، كوین دورانت، كندریك لامار و جاستین بیبر فهرست 20 خیر برتر چهره های معروف در سال 2013 هستند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان