ramazan
ramazan

سپاه یزید فتوشاپ از آب‌‌ درآمد! عکس

مجموعه : اخبار
سپاه یزید فتوشاپ از آب‌‌ درآمد! عکس
در این میان شایسته است تا با هوشیاری و کیاست با این قبیل موارد تفرقه انگیز مواجه شده و حمیت و غیرت مذهبی خویش را ملعبه دست نوچگان صهیونیسم قرار ندهیم…
 
 چندی پیش بود که عکسی دروغین تحت عنوان "راهپیمایی هواداران یزید و ابن‌زیاد [لعنة‌الله‌علیهما]"، به یکی از پربیننده ترین اخبار سایت های خبری/تحلیلی کشور بدل شد.

در بخشی از متن این خبر که توسط لینکدان اپوزیسیون "بالاترین" نیز انعکاس داشته شده، چنین آمده است: «سپاهی به نام یزید و ابن‌زیاد با شعار "یزید و ابن‌زیاد شهید شدند" در پاکستان دست به راهپیمایی زده است. این افراد با عقبه مالی وهابیت دست به این اقدامات تفرقه افکنانه می زند.»!

 

سپاه یزید فتوشاپ از آب‌‌ درآمد! عکس
 
جالب آنکه این تصویر تقلبی توسط بسیاری از سایت های داخلی نیز بازنشر داده شد و مع الأسف باعث برانگیختن نابجای غیرت دینی بسیاری از محبان سیدالشهدا (علیه‌السلام) گردید.

بنابر رصد «دیدبان خیبر» با جستجویی ساده در فضای اینترنت می توان به اصل این عکس دست کاری شده دست یافت که با فوتوشاپی ماهرانه به مستمسکی برای تحریک شیعیان و اهل تسنن علیه یکدیگر تبدیل شده است!

در این میان شایسته است تا با هوشیاری و کیاست با این قبیل موارد تفرقه انگیز مواجه شده و حمیت و غیرت مذهبی خویش را ملعبه دست نوچگان صهیونیسم قرار ندهیم.

 
 
گرد آوری: اختصاصی ناز وب

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان