به سرانجام رسیدن تولید نرم افزار پر کاربرد طهورا

مجموعه : علم و فناوری
به سرانجام رسیدن تولید نرم افزار پر کاربرد طهورا
علاقه مندان برای تهیه این نرم افزار می توانند با مراجعه به فروشگاه دائمی مرکز نور واقع در بلوار جمهوری نرم افزار تخصصی طهورا را تهیه کنند…
 
سید مهدی هاشمی بیان کرد: نرم افزار طهورا با همکاری مرکز نور و موسسه آموزش عالی بنت الهدی وابسته به جامعة المصطفی العالمیه تولید و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

وی گفت: این نرم افزار حاوی متن 13 شماره از فصل نامه تخصصی و بین المللی طهورا است که این مجموعه مشتمل بر 85 مقاله از دانش پژوهان و اساتید جامعة المصطفی العالمیه در حوزه مطالعات زنان و خانواده مبتنی بر مبانی اسلامی و نقد شناسه های غیر اسلامی و غیر دینی است.

وی بیان کرد: از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به جستجوی موضوعی در بیش از هزار و 900 عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی، امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی به همراه قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست اشاره کرد.

مدیر بخش تولید معاونت بازرگانی مرکز نور گفت: از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات، متن کامل چند دوره لغت نامه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، همچنین ارتباط متن و فهرست کتب بابخشهای دیگر برنامه مانند بخش نمایش، جستجو، قرآن، لغت نامه یا کتاب نامه اشاره کرد.

وی بیان کرد: قابلیت های پژوهشی دیگر نرم افزار طهورا شامل یادداشت برداری، ذخیره سازی، ویرایش بخشی از متن و چاپ متن می شود.

وی گفت: علاقه مندان برای تهیه این نرم افزار می توانند با مراجعه به فروشگاه دائمی مرکز نور واقع در بلوار جمهوری نرم افزار تخصصی طهورا را تهیه کنند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان