ramazan
ramazan

محورهای مسدود کشور

مجموعه : اخبار
محورهای مسدود کشور
محور پونل به خلخال نیز واقع در استان گیلان، بدلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده است.

همچنین محور قم ـ گرمسار و بالعکس واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم به دلیل ادامه عملیات راهسازی تا 30 بهمن ماه امسال مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران و برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای تمام خودروها، جاده امام رضا (ع)به سمت گرمسار خواهد بود.

به دلیل انجام عملیات کارگاهی گردنه رخ در محور شهرکرد ـ اصفهان در استان چهار محال و بختیاری، حدفاصل پیچ چشمه تا خط الراس و در ادامه به طول هشت کیلومتر به علت متروکه شدن گردنه رخ و احتمال ریزش کوه از 25 آذر تا 29 اسفند ماه امسال مسدود و مسیر جایگزین تونل های دوقلوی رخ اعلام شده است.

محور قدیم مشهد ـ باغچه واقع در استان خراسان رضوی تا 12 دی ماه امسال از ساعت 7 تا 17، بدلیل تردد گسترده زائرین کاروان های پیاده ثامن الائمه مسدود است و تردد از مسیر آزادراه مشهد – باغچه انجام می شود.

آزادراه ارومیه – تبریز واقع در استان آذربایجان غربی، حدفاصل کیلومتر 24 تا 35، از 16 فروردین ماه تا 15 اسفند امسال بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

در محور اصفهان – شهرکرد واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر 18 تا 19 از سوم مهر ماه تا 24 اسفند ماه 24 ساعته، بدلیل عملیات احداث مترو مسدود و تردد از کنارگذر احداثی با رعایت تمام جوانب احتیاطی خواهد بود.

محور گرمسار – سمنان واقع در استان سمنان به علت ادامه عملیات اجرای پل تقاطع غیر همسطح سرخه (کیلومتر 18باند شمالی) تا 15 بهمن ماه امسال، تردد با محدودیت از کنار گذر و مسیر انحرافی احداثی در باند شمالی با رعایت جانب احتیاط انجام می شود.

همچنین از 26 آبان تا 26 بهمن ماه امسال به مدت 3 ماه بطور 24 ساعته، به دلیل عملیات احداث پل زیرگذر عابر پیاده، در محدوده روستای حاجی آباد، تردد در این محور با محدودیت و رعایت تمام جوانب احتیاط خواهد بود.

محور اصفهان – شیراز واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر یک تا 15 از 9 تا 25 بهمن ماه امسال از ساعت 7 صبح تا 16:30، بدلیل جمع آوری گاردریل و نصب نیوجرسی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط در هر دو باند رفت و برگشت انجام می شود.

در محور لار – جهرم نیز واقع در استان فارس کیلومتر 101، تونل بزن از16 دی تا 5 بهمن ماه امسال از ساعت 7 صبح تا 17، بدلیل اجرای عملیات تکمیل احداث سیستم روشنایی تونل، تردد با محدودیت و رعایت تمام جوانب احتیاط انجام خواهد شد.
 

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان