ramazan
ramazan

عکس هایی از خنده دارترین حمام زنانه در جهان!

عکس هایی از خنده دارترین حمام زنانه در جهان!
علم پزشکی می گوید که بیش از ده دقیقه ماندن در این نفت که حاوی نفتالین هیدروکربن است سرطان زا بوده و  وی می تواند برای سلامتی خطرناک باشد…
 
به گزارش ناز وب، برخی از ژاپنی ها که به سلامت پوست خود علاقه دارند در حوضچه های بزرگ، حمام خاک اره میگیرند. به گزارش ایران ناز آنها در مراکز ویژه مراقبت پوست حدود ۲۰دقیقه پوست بدن را در خاک‌اره غوطه‌ور می‌کنند و معتقدند این کار از پیری پوست جلوگیری میکند.
به گفته کارشناسان این حوزه آنزیم های موجود در میوه‌ها و سبزیجاتی که داخل این خاک‌اره ها میریزند دمای بدن را تا ۴۰درجه سانتی‌گراد بالا میبرد‌؛ این دمای بالا متابولیسم و فعال شدن برخی اندام های داخلی بدن را در پی دارد. گفتنی است که این حمام های ویژه از ۷۰سال پیش در هوکایدوی ژاپن کار میکنند و هزینه ورودی آنها معادل ۷۰ دلار است.
 
 
 
 
حمام نفت خام
 
کلوپاترا ، ملکه افسانه ای مصر باستان برای شادابی پوستش در شیر الاغ حمام میکرد ولی حالا در باکو، پایتخت آذربایجان، روش عجیب تری برای حمام کردن باب شده است.

به گزارش ایران ناز آنها در وان هایی با 35 گالن نفت خام قرار می گیرند و بر این باورند که مارکو پولو نیز همین کار را می کرده است و تاثیرات گرم نفت خام در 49 درجه سانتیگراد می تواند بیماری های پوستی ، روماتیسم ، التهاب مفاصل و حتی اعصاب را درمان کند.

 
علم پزشکی می گوید که بیش از ده دقیقه ماندن در این نفت که حاوی نفتالین هیدروکربن است سرطان زا بوده و  وی می تواند برای سلامتی خطرناک باشد. لازم به ذکر است از آنجا که این حمام نمی تواند ارزان باشد تنها ثروتمندان باکو می توانند از این حمام های نفتی ویژه استفاده کنند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان