شوهر عزیزم را با بالش کشتم!!

مجموعه : اخبار
شوهر عزیزم را با بالش کشتم!!
این خستگی سبب شد به تنگ بیایم و بالشت را روی دهانش گذاشته آنقدر فشار دهم كه بمیرد. با این اعترافات پرونده وارد مرحله جدیدی شد و بازپرس شعبه سوم دستور تكمیل تحقیقات در این باره را صادر کرد…
 
بازپرس جنایی تهران 2 ماه بعد از آنكه مرگ مردی 60 ساله توسط ماموران كلانتری 148 انقلاب اعلام شد موفق به كشف سرنخ‌هایی شد كه نشان می‌دهد این مرد به مرگ طبیعی فوت نكرده است.

گرچه هنوز تیم جنایی پلیس و دادسرای جنایی تهران درباره این مرگ در حال تحقیق هستند اما شنیده‌های خبرنگار ما حاكی از آن است كه همسر 52 ساله این مرد حرف‌هایی مبنی بر اعتراف به قتل بیان كرده است.

ماجرای مرگ این مرد 2 ماه قبل توسط ماموران كلانتری 148 انقلاب به بازپرس كشیك قتل تهران اعلام شد. در آن زمان بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران رسیدگی به این موضوع را در دستور كار قرار داد. بر اساس این گزارش گرچه شواهد اولیه حاكی از وقوع مرگ طبیعی بود اما با تلاش بازپرس پرونده نشانه‌هایی از قتل علیرضا به دست آمد و این مقام قضایی كارآگاهان دایره دهم ویژه رسیدگی قتل را مامور بررسی این پرونده كرد.

كارآگاهان جنایی تهران نیز تحقق درباره مرگ علیرضا را آغاز كردند. در همین حال كارشناسان پزشكی قانونی نیز مامور شدند تا با كالبدشكافی از متوفی تحقیقاتی درباره علل مرگ او انجام دهند.

در همین تحقیقات بود كه سرنخ اصلی به دست تیم جنایی افتاد. این سرنخ خبری نبود جز بررسی استخوان «لامی» متوفی. این استخوان در ناحیه گردن قرار دارد و شكستگی آن می‌تواند مانع تنفس شود.

با بررسی پزشكی قانونی و مشخص شدن شكستگی استخوان كه بین دهان و دندان قرار گرفته است بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت « مهناز » همسر 52 ساله این مرد را صادر كرد.

این زن پس از قرار گرفتن در برابر دلایلی كه كارآگاهان و تیم جنایی در اختیار داشتند پس از چند روز سكوت لب به اعتراف گشود و گفت: شوهرم معتاد بود و از دستش خسته شده بودم.

مهناز همچنین اعتراف كرد: این خستگی سبب شد به تنگ بیایم و بالشت را روی دهانش گذاشته آنقدر فشار دهم كه بمیرد. با این اعترافات پرونده وارد مرحله جدیدی شد و بازپرس شعبه سوم دستور تكمیل تحقیقات در این باره را صادر کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان