ramazan
ramazan

توهین جنسی به این زن معروف جنجال به پا کرد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
توهین جنسی به این زن معروف جنجال به پا کرد (عکس)

توهین جنسی به این زن معروف جنجال به پا کرد. فیلمی از توهین جنسی هواداران تیم‌های منچستر یونایتد و آرسنال به “اوا گارنیرو”(Eva Carneiro) پزشک زن چلسی منتشر شده است که این فیلم جنجال زیادی در انگلیس به راه انداخت. بر اساس گزارش‌های منتشر شده باشگاه چلسی قصد شکایت از عوامل این توهین جنسی که از الفاظ رکیکی در شعارهای خود استفاده کردند، را دارد و جالب اینکه تنها روزنامه «میرر» انگلیس در جلد روز جمعه خود به این موضوع اشاره کرد‌ه است.

 

توهین جنسی به این زن معروف جنجال به پا کرد (عکس)

به گزارش نازوب، اخیراً هواداران چلسی در بازی رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌ سن‌ ژرمن مانع از سوار شدن یک سیاهپوست به مترو شده اند و حرکتی نژادپرستانه را انجام دادند.

 

باشگاه چلسی و کمپین گروه‌هایی از جمله گروه بانوان در فوتبال (WiF) خواستار این شدند که چنین رفتارهایی که دست‌کمی از رفتارهای نژادپرستانه ندارند ریشه‌کن بشوند.

 

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است: موضوع برابری جنسی مسئله‌ای است که ما آن را خیلی جدی گرفته‌ایم و تنفر خود از هرگونه تبعیض جنسی اعلام می‌کنیم. چنین رفتارهایی پذیرفتنی نیست و می‌خواهیم خیلی سریع از فوتبال ریشه‌کن شوند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان