ramazan
ramazan

جدیدترین مدل های شیک جواهرات

جدیدترین مدل های شیک جواهرات
طراحان جواهرات حتی برای تغییر حلقه‌های نامزدی هم نقشه کشیده‌اند! نقشه آنها هم حلقه‌هایی با الماس‌های رنگی است….
 
طراحان جهانی جواهرات، برای صندوقچه‌ جواهرات شما نقشه کشیده‌اند! طلای زرد، اوپال و الماس‌های رنگی تنها بخشی از اتفاقاتی است که امسال باید در دنیای جواهرات شاهدش باشید. برای باخبر شدن از تازه‌ترین اتفاقات دنیای جواهرات با ما همراه باشید.

 

 

بازگشت طلای زرد

طلای زرد دوباره دل طلا دوستان را به‌دست آورد اما این بار در حجم‌ها و طرح‌هایی بسیار متفاوت‌تر از گذشته و کاملا مدرن و امروزی. ویژگی‌ طلای زردی که این روزها باید سراغش را بگیرید طراحی در ابعاد و حجم‌هایی متفاوت و اغلب بافت‌دار است. بنابراین از طلای زرد سیقلی در فرم‌های کلاسیک قدیمی خبری نیست.

 

 

الماس‌های رنگی!

طراحان جواهرات حتی برای تغییر حلقه‌های نامزدی هم نقشه کشیده‌اند! نقشه آنها هم حلقه‌هایی با الماس‌های رنگی است. در این حلقه‌ها الماس‌های زرد رنگ جایگزین الماس‌های سفید همیشگی شده‌اند. اگر شما هم دنبال انتخابی متفاوت برای حلقه نامزدی‌تان هستید نباید از این تغییر غافل بمانید.

 

 

هندسه در دنیای جواهرات

هندسه دیگر فقط مختص به دوران دبیرستان نیست! طراحان جواهرات پای اشکال هندسی را هم به دنیای طلا و جواهرات باز کرده‌اند بنابراین از همین حالا می‌توانید به سفارش شکل هندسی دلخواه‌تان برای دستبند، انگشتر، گردنبد یا حتی گوشواره فکر کنید.

 

 

سنگ پاییزی!

استفاده از سنگ‌های اوپال(سنگ عین‌الشمس) در طراحی جواهرات اتفاق دیگری است که در ماه‌های اخیر شاهدش بودیم اما اشتباه نکنید، طراحی این جواهرات کاملا با جوهرات قدیمی مادربزرگ‌ها‌‌ی‌تان متفاوت است! اول اینکه این بار تاکید روی رنگ آبی این سنگ قدیمی برای همراهی با فصل پاییز است و دیگر اینکه در طراحی‌هایی کاملا مدرن و امروزی باید دنبال این سنگ قدیمی بگردید.

 

 

حیوانات جواهر نشان!

طراحان جواهرات پای تصویر حیوانات را هم به این دنیای دوست‌داشتنی باز کردند بنابراین از این به بعد باید خودتان را برای دیدن تصویر متفاوتی از حیوانات در قالب ترکیبی از طلا با سنگ‌ها و جواهرات قیمتی آماده کنید!

 

 

زمرد؛ فقط همین!

انتخاب رنگ سبز آن هم از نوع زمردی از سوی موسسه پنتون به عنوان رنگ سال کافی بود تا این سنگ، پر قدرت‌تر از همیشه در دنیای جواهرات ظاهر شود. پس اگر می‌خواهید با تغییرات دنیای مد جواهرات پیش بروید، شک نکنید که صندوقچه جواهرات شما بدون زمرد سبز چیزی کم دارد!

 

 

سیاه و سفید

یکی از جدیدترین اتفاقات دنیای جواهرات به‌خصوص در پاییز 2013 ورود سیاه‌ و سفید‌ها به دنیای جواهرات است؛ طلاهایی که با وجود ظاهرکلاسیک‌شان کاملا مدرن و امروزی هستند. شکوه و جلوه این جواهرات آنقدر هست که بتوانید برای آنها در میان جواهرات‌تان جایی درست و حسابی دست و پا کنید.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان